Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Började fundera nu när det börjar bli klart med nya AVN och jag vet att läget är så att på bruks får inte hingstägare dömma sin hingsts...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: ameo
·
Avel Jag har en ponny med tyskt pass som jag tänkte lägga till i TDB. Problemet är att han har ingen tävlingslicens som man kan söka upp...
Svar
1
· Visningar
1 976
Senast: yobre
·
K
Avel någon som vet något om skäck hingsten pontiac som står på stall ekeröd född 90??? har en hingst efter honom men har ingen info.. dom...
Svar
13
· Visningar
6 013
Senast: kulan
·
Avel Hej. Jag köpte en -10 för ca två månader. Han är arabiskt fullblod på pappans sida med Je Amadeus och Svenskt helvblod på mammans...
2
Svar
28
· Visningar
5 727
Senast: elsbetha
·
Avel Är det någon här inne som kommer att visa sin fölunge på någon av selekteringarna inför elitfölauktionen?
3 4 5
Svar
85
· Visningar
12 041
Senast: ranunkel
·
Avel Har ett engelskt fullblods sto född 04 Stammen kan ni se här: http://www.pedigreequery.com/yourlucksin Funderar på vilka hingstar...
Svar
9
· Visningar
1 435
Senast: Nasseman
·
S
Avel Hejsan, det är så att mitt ponnysto ska ha föl, vet dock inte när! När jag köpte henne visste jag inte om detta och nu påstår ägaren att...
Svar
2
· Visningar
1 176
Senast: Susanne_
·
S
Avel Nån som vet vad Polski kon´szalchetsny och malopolska står för... Fick hem en lektions häst till ridskolan som jag trodde var en...
Svar
12
· Visningar
5 939
Senast: Emmadaahlen
·
  • Låst
Avel Försökte hitta någon liknande tråd, men lyckades inte. Måste ju vara fler än jag som funderar på vilka hingstar ni ska använda nästa...
Svar
2
· Visningar
962
Senast: Görel
·
Avel Jag har en häst jag hade tänkte visa på 3-årstestet nästa år. Men han fick en skada nu i sommar och har stått mkt på boxvila och är rätt...
Svar
15
· Visningar
2 396
Senast: Angel
·
Avel Hej! Sitter här och funderar över framtiden för mitt sto som fått en skada på ytliga böjsenan på ena bakbenet. Om hon nu inte skulle...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: Balahé
·
Avel Vilka gillar ni? Vem kommer att bli dyrast osv. http://www.sshs.nu/index.htm
2
Svar
32
· Visningar
3 622
Senast: Sass
·
Avel Stava kan jag inte i alla fall:P Ska ju stå frågor i rubriken;) Ja det är en månad kvar tills jag ska visa på rådgivande med min...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Cyllene
·
Avel Finns det akut p-piller till häst? Som det finns till människor typ. Eller akut p-spruta kanske? Om man misstänker tjuvbetäckning tex...
Svar
4
· Visningar
1 956
Senast: wrangler
·
Avel Vet att det fanns en sån här tråd för en halv evighet sedan, kom plötsligt på att jag saknar den :D Så, lägg in egenfotade bilder på...
2
Svar
31
· Visningar
14 510
Senast: Pazuzu
·
Avel Jag undrar helt enkelt hur raserna Lusitano, Lipizzaner, P.R.E och Andalusier skiljer sig åt? För de är väl rätt lika, för den som inte...
Svar
4
· Visningar
2 730
Senast: Atle
·
Avel Jag är intresserad av ett sto som är född tvilling. Jag vill eventuellt ha stoet till avel i framtiden. Hon är nu normalstor och normalt...
Svar
2
· Visningar
1 418
Senast: CK
·
Avel Jag har ett ungt sto som ska betäckas tidigt i vår. Nu behöver jag hjälp och tips om hingstval. Stoet är 75% welsh, resten halvblod och...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 379
Senast: peråke
·
Avel Hoppas att få lite positiv/Negativ kritik OCH förslag på hingstval till detta sto. e: Platini VDL ue:Maximus (Hoppstammad dam;) ca...
Svar
5
· Visningar
1 235
Senast: Testina
·
Avel Är det någon som har någon vidare information om honom? Han är född hannoveranare och verkat mest i mecklenburg vad jag har förstått...
Svar
1
· Visningar
746
Senast: KickiH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp