Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag har blivit erbjuden 10% som en gåva i en ettåring. Min första tanke var att bara tacka ja, vad att förlora? Men när jag sen insåg...
Svar
2
· Visningar
822
Senast: danilo
·
U
Trav Hej! Jag har 2 1 åriga nordsvenskatravare.. började tömköra vid års skiftet 2006/2007 körde sedan med vagn ca 3-4 gånger innan betes...
Svar
12
· Visningar
1 428
Senast: U-Two
·
A
Trav Hej! Jag var nyfiken på att höra vilka som har kallblodiga 1 åringar här? Skriv gärna stam:) Har själv en underbar 1 års hingst...
2
Svar
23
· Visningar
2 424
Senast: martha
·
Trav Dags för en bildtråd för de nyblivna ettåringarna kanske? Alfas Etta-Extra: Alfas Emerald och Alfas Etoile:
6 7 8
Svar
156
· Visningar
28 806
Senast: Kellie
·
Trav Snor lillcaksa tråd från ifjol. Hur går det för era 08: or och hur långt har ni hunnit med dom? Gärna bilder :)
20 21 22
Svar
425
· Visningar
72 596
Senast: Petronilla
·
D
Trav Nu tycker jag vi ska få en tråd när vi kan får lägga in massor med bilder och info om våra födda 08a. Där vi kan får säga "åh va söt"...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 701
Senast: via
·
D
Trav Hur går det med era? Lite tidigt kanske.. men det är som dom säger det ska börjas i tid. Min har grimma, kan röras överallt, jag kan...
61 62 63
Svar
1 244
· Visningar
86 170
Senast: Aldermarin
·
Trav 04:orna har ju en tråd, då måste faktiskt 05:orna oxå det. Vad gör era nu? Är de satta i vagn? Börjat gå fort? etc.
2
Svar
30
· Visningar
2 221
Senast: YaHilweh
·
C
Trav Hej! Vore kul att veta hur ni andra har det med era tvååringar. Hur tränar ni och hur långt har ni kommit? Har ni kört premielopp? :p
2
Svar
22
· Visningar
2 029
Senast: Indyhope
·
Trav Hur går det för er med åringarna? Hur långt har ni kommit? Våran Diesel Doris (Malabar Circle Ås-Lisa Crown) har vi lämnat på...
2
Svar
37
· Visningar
2 798
Senast: Nebraska
·
Trav Dags för en tråd om våra nyblivna åringar kanske? Jag har tagit ett par nya bilder på Alfas Finans idag:
3 4 5
Svar
93
· Visningar
23 924
Senast: via
·
B
Trav :banana: Tävlade på tomellila den 5 ok ..gick jätte bra var första gången...tävlade min kompis häst, en shettis, nästa år får jag ju...
Svar
1
· Visningar
1 011
Senast: cryingbabygirl
·
Trav den 2 sepember gick min (dåvarande) travare fort, tog inte i ett jota utan lullade runt på 1.30 trots massiv drivning från kusken och...
Svar
15
· Visningar
1 642
Senast: Lilla
·
Trav Idag har jag kört min egen uppfödda, egen inkörda shettisdam med vagn för fösrta gången! :banana: :banana: Hon var JÄTTE duktig...
Svar
10
· Visningar
1 234
Trav Vår lillpojk har skött sig jättebra so far! :bow: Inte ens vintertäcket har han försökt bita sönder :p För inte så längesen så gick...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Sablar22
·
Trav Lillgrabbens resultatrad har snyggt och prydligt innehållit ett litet "g" efter VARJE resultat de senaste 2 åren (dock få starter då han...
Svar
1
· Visningar
1 104
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Trav Nej, nu måste jag gnälla lite faktiskt. :devil: Varför är det en ny indelning på trav? Usch, gillar inte alls det nya upplägget. Var...
Svar
8
· Visningar
1 113
Senast: ameo
·
Trav Nu är det väl dags att ha nån kul typ oseriös tråd här på trev.. SÅ...Vad har vi för fördomar inom travet :banana: :banana: -...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
15 760
Senast: misscocacola
·
Trav Idag tog jag lite bilder efter jobbet :) © på alla... så fråga gärna om ni vill använda dem till något :) Hela albumet lite smakprov
2
Svar
25
· Visningar
1 885
Senast: Messy
·
Trav måste få skriva av mig... var och tävlade idag.. allt kändes jättebra efter värmningen. Så går starten allt går jättebra. Jag ligger i...
Svar
17
· Visningar
1 769
Senast: Lejonelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp