Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har varit och kollat på stall som verkade väldigt trevligt, dit jag isåfall ska flytta mitt sto med föl, och ev min shettis...
Svar
13
· Visningar
2 343
Senast: Lavinia
·
P
Hästmänniskan Hejhopp! Jag har en fråga.. Jo, alltså om jag blir medryttare/skötare på en häst, sköter om den, rider den, och andra hästsysslor några...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 900
Senast: Pony_lover
·
E
Hästmänniskan Hej! Jag tänkte jag skulle bygga om vår, ena, carport till utebox. Den är tillräckligt stor för att rymma min häst samt en...
Svar
8
· Visningar
5 940
Senast: a1agnlju
·
S
Hästmänniskan Behöver lite hjälp nu. Det är så att jag går i funderingar på att skaffa mig en till häst. Jag har pengarna, tiden, platsen osv...
2
Svar
22
· Visningar
2 170
Senast: snuffo_12
·
Hästmänniskan Ber om ursäkt om tråden ligger fel, hoppas i så fall moderator kan placera den på ett mer passande ställe. Jag börjar från början...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: Martina_m
·
Hästmänniskan Igår fick jag ta det gräsligaste beslut jag någonsin har tagit. Mitt 14-åriga sto som har varit halt från och till i i minst 4 år...
Svar
16
· Visningar
2 231
Senast: MonikaH
·
Hästmänniskan Behöver verkligen få höra både positiv och negativ kritik.. För ungefär 10 månader sedan sålde jag min senaste häst, en unghäst. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 491
Senast: Blomskan
·
T
Hästmänniskan Nu är det såhär att jag nyss la märke till att mitt ena nyckelben står ut typ 3 ggr så mkt som det andra och att samma axel är mkt lägre...
Svar
5
· Visningar
8 895
Senast: Tunnelapa
·
Hästmänniskan Precis! Är det någon som vet om det anordnas några evenemang i eller kring Skellefteå år 2011? Vad som helst, bara det handlar om...
Svar
4
· Visningar
761
Senast: Home
·
Hästmänniskan Moderator får flytta om den ligger fel. Blev totalt överraskad då jag såg hur vi har det på unghästlösdriften här i Finland och...
Svar
9
· Visningar
2 711
Senast: heidi maria
·
M
Hästmänniskan Hej alla Bukare! Måste få skriva av mig lite.. Har i över ett års tid haft kraftiga problem med mina leder, i hela kroppen. Vissa...
Svar
18
· Visningar
2 270
Senast: tuaphua
·
L
Hästmänniskan Jag undrar vad ni som hyr sommarbete till era hästar betalar i månaden? Vad ingår och vilken typ av häst har ni?
2
Svar
25
· Visningar
2 949
Senast: Barret
·
Hästmänniskan Var inne och läste lite villkor på If Hästförsäkring. Och blev lite fundersam när jag läste detta Vad menas med det? Om det menas att...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: wrangler
·
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma till hösten... I vintras/våras hade jag min häst hos granne1 som också har en häst, de gick i en stor hade...
2
Svar
23
· Visningar
3 903
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Jag är 42 år och hobbyryttare, har idag ett halvblodsto med okänd stam och vi eller alla egentligen gissar på att det är mkt arab i...
2
Svar
26
· Visningar
2 893
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Då jag har långledigt i sommar (slutar jobba 31:a maj och börjar plugga 20:e september, wohoo!) har jag möjlighet att göra mer...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Ozarc
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag försökt komma undan det faktum att jag är hästallergiker länge, men det blir bara värre och värre.. I början rann...
Svar
11
· Visningar
1 696
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Till er själva alltså, inte hästen. Vilket bolag har ni och varför har ni valt just det? Extra intressant om ni som varit med om...
Svar
15
· Visningar
1 937
Senast: Kivina
·
B
Hästmänniskan Jag och min kompis har tänkt att skaffa foderponny... Vi ska skriva ''kontrakt och regler'' för ponnyn. Och tänka på allt som kan...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Godkväll på er allihopa:) Precis som rubriken lyder undrar jag vilken typ av massage som ni tycker är den som fungerar bäst för er...
Svar
18
· Visningar
1 874
Senast: Bellan12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp