Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jo hej! Det är så att jag fick mig en tankeställare förra veckan på min medryttarhäst i en liten olycka. OM det skulle gått värre o...
Svar
4
· Visningar
1 334
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag har fått min livs chans men jag tvekar. Har fått en elevplats hos en hoppryttare i Skåne och kommer få det mesta när det gäller till...
Svar
16
· Visningar
1 984
Senast: Bylund
·
Hästmänniskan Nu är ju terminen snart slut, och jag och en vän i min grupp vill ge en present till vår lärare. Vi har båda ridit för henne i ca10 år...
Svar
9
· Visningar
7 307
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan är det någon som importerat en andalusier pre och haft erfarenheten att hästen förändrats av miljöombytet när den kommit till sverige...
Svar
4
· Visningar
2 034
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan Vad motsvarar Svensk Ridlärare I (SRL I) enligt det "gamla" systemet? RIK 0 ?
Svar
0
· Visningar
660
Senast: gurkisch
·
Hästmänniskan Är det kanske tom med så att någon mer bukefalist ska läsa denna kursen? Jag ska Läsa den på distans och har sett att ni är en hel del...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
25 447
Senast: Ramona
·
L
Hästmänniskan hejhej! :D Tänkte höra om det är nån mer än jag som sökt till dille gård? Och om det är någon som går där som vill berätta lite...
Svar
0
· Visningar
684
Senast: Laurii
·
Hästmänniskan Hej kanske någon här som har lite mer idéer om det här kring att köpa häst och vilken ras man ska välja! Vi har fd travare sedan...
Svar
10
· Visningar
1 656
Senast: Moggie
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Hej! Jag är ny här x) Jag skaffade ett konto här pga att jag skulle vilja skaffa en tråd om howrse typ =3 Jag är medlem på svenska...
Svar
1
· Visningar
885
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Ngn som känner igen sig? Jag har haft många hästar och tävlat en hel del i dressyr. Jag har älskat hästar så länge jag minns och gör det...
Svar
14
· Visningar
1 865
Senast: Ramona
·
J
Hästmänniskan Jag som rubriken lyder, vad göra? Eller rättare sagt vad/hur hade ni gjort i denna situation. Det som inte fick hända någonsin har...
Svar
5
· Visningar
1 278
Senast: idahej
·
M
Hästmänniskan Letar med ljus och lykta efter hus med stall och vad tycker ni är viktigt i ett stall som gör det lättarbetat osv. skriv på inget är för...
2
Svar
23
· Visningar
4 592
Senast: Moggie
·
Hästmänniskan Har problem med min medryttare - eller ja inte jag, hon är toppen mot mig och min häst, en av de bästa jag haft, utan en i stallet som...
2
Svar
37
· Visningar
4 576
Senast: mackan
·
H
Hästmänniskan En fråga som har hängt över mig en tid. Hur mycket kunskap anser ni att man bör ha för att köpa och kunna ta hand om en häst? Det finns...
2
Svar
34
· Visningar
4 578
Senast: Speedway
·
J
Hästmänniskan Jag flyttade till stall B för ett x antal månader sedan för att få bättre träningsmöjligheter, pga att min ena häst inte trivdes bytte...
Svar
1
· Visningar
933
Senast: Thek
·
Hästmänniskan Precis som rubriken säger... klantade mej och råkade sticka mej i lillfingret med kanylen jag använt till min häst. Läkemedlet var...
Svar
17
· Visningar
4 922
Senast: Domino_s
·
L
Hästmänniskan Hoppas jag har lagt denna tråd i rätt forum, men annars får moderator flytta den :) Jag har min foderhäst tillsammans med min syrras...
Svar
8
· Visningar
1 131
Senast: Love_Maya
·
Hästmänniskan När jag tittade på hästannonser en gång hittade jag en annons om ett kallblodsto. På bilden var det sto med föl. Jag tyckte dom var...
2
Svar
26
· Visningar
6 483
W
Hästmänniskan Hej, Jag skriver lite kort här bara för att få se hur ni ser på detta. Jag har chans till att skaffa sommarhäst i sommar, jag...
Svar
11
· Visningar
1 968
Senast: wilma1
·
Hästmänniskan Är det förbjudet även när det är torrt och hårt ute?
Svar
9
· Visningar
3 124
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp