Bukefalos 28 år!

Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag är 42 år och hobbyryttare, har idag ett halvblodsto med okänd stam och vi eller alla egentligen gissar på att det är mkt arab i...
2
Svar
26
· Visningar
2 894
Senast: kryddelydd
·
Hästmänniskan Då jag har långledigt i sommar (slutar jobba 31:a maj och börjar plugga 20:e september, wohoo!) har jag möjlighet att göra mer...
Svar
3
· Visningar
1 033
Senast: Ozarc
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag försökt komma undan det faktum att jag är hästallergiker länge, men det blir bara värre och värre.. I början rann...
Svar
11
· Visningar
1 702
Senast: Korven
·
Hästmänniskan Till er själva alltså, inte hästen. Vilket bolag har ni och varför har ni valt just det? Extra intressant om ni som varit med om...
Svar
15
· Visningar
1 958
Senast: Kivina
·
B
Hästmänniskan Jag och min kompis har tänkt att skaffa foderponny... Vi ska skriva ''kontrakt och regler'' för ponnyn. Och tänka på allt som kan...
Svar
8
· Visningar
1 103
Senast: GotAsecret
·
Hästmänniskan Godkväll på er allihopa:) Precis som rubriken lyder undrar jag vilken typ av massage som ni tycker är den som fungerar bäst för er...
Svar
18
· Visningar
1 876
Senast: Bellan12
·
Hästmänniskan Har ju elstolpar i hagen, inget bra men tyvärr kan vi inget göra just nu. Har ju lite träd som är väldigt nära dessa, aspar, som...
Svar
5
· Visningar
1 410
Senast: Dana
·
F
Hästmänniskan Vette tusan om jag har hamnat rätt men vi prövar! Har beslutsångest, tänkte man kanske kan få lite nyttiga tips här av hästmänniskor...
Svar
6
· Visningar
2 382
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Vill uppmana ALLA som har hästar utlånade/släppta på bete eller liknande - ÅK DIT, se med egna ögon hur de mår!! Släppte en...
2
Svar
23
· Visningar
3 921
Senast: labb
·
H
Hästmänniskan hejsan de är så att jag har en travhäst på foder,ska berätta lite om henne för antaligen kommer hon åka tillbaks.. f-96 aldrig riden...
Svar
12
· Visningar
1 555
Senast: highen
·
H
Hästmänniskan Som några kanske sett så går jag i hästköpar-tankar, och jag skulle behöva er hjälp att komma fram till vilken häst som passar mig bäst...
Svar
3
· Visningar
3 202
Hästmänniskan Nu är det dags för nya utgifter om man ska transportera sin häst och den ingår i en ekonomisk verksamhet.:cry...
Svar
13
· Visningar
3 513
Senast: lahsd
·
Hästmänniskan Tänkte starta en tråd om att det tidigare pratades om att dom skulle ändra dragvikten för B - körkort år 2011. Är det någon som vet...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
16 742
Senast: axel
·
Hästmänniskan ..kan det bli så? Jag har i tre år haft samma sadel, samma häst och samma vikt men aldrig haft ont i sittbenen. Men nu, nu har jag...
Svar
8
· Visningar
2 432
Senast: Flaekja
·
Hästmänniskan Om tråden ligger fel får mod flytta den Jag har sökt till Slu till hösten och väntar med spänning på antagningsbeskedet. Men jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 761
Senast: doleron
·
Hästmänniskan För några veckor sedan fick en klasskompis till mig som trillat av sin häst åka till sjukhuset. Ambulans tillkallades, men det kom två...
2
Svar
38
· Visningar
6 876
Senast: lahsd
·
Hästmänniskan Jag vet inte om jag lägger tråden i rätt forum. Men flytta den gärna annars. :) Jag funderar på att ta in några hästar från Polen...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 746
Senast: Serena
·
P
Hästmänniskan Hej jag undrar om det är någon som har erfarenhet av detta ? någon som t ex testat det eller till och med är en? jag skulle vara så...
2
Svar
35
· Visningar
6 131
Senast: kenneth
·
Hästmänniskan Jag får alltid så ont i axlarna när jag rider, antaligen för att jag är klen och inte orkar hålla tillbaka axlarna, dessutom känns det...
Svar
12
· Visningar
4 819
Senast: Licorice
·
Hästmänniskan Är på g att köpa häst, men nu undrar jag vilken försäkring jag ska välja, läser alla villkor och dyl men blir så snurrig i huvudet...
Svar
18
· Visningar
1 951
Senast: Dilli_Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp