Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Ridning Mitt dilemma ligger i om jag ska klippa mitt lilla halvblodssto eller inte. Eftersom hon vart inriden i november och att hon sover i en...
Svar
6
· Visningar
1 705
Senast: LisaY
·
Ridning Min ponny börjar småningom bli till åren och jag har börjat se efter en eftergångare till honom. Nu efter lite tänkas har jag har...
Svar
1
· Visningar
797
Senast: lislolaslo
·
Ridning Jag satt och läste de "oskrivna" reglerna som Tidningen Ridsport hade radat upp. En punkt gjorde mig väldigt fundersam. Blir inte...
Svar
17
· Visningar
3 802
Senast: Terja
·
Ridning Är intresserad av bettlös ridning och läste en annan, gammal tråd om kapson och där var det många om tyckte mer om sidepull och dessutom...
Svar
15
· Visningar
3 018
Senast: milly
·
Ridning Jag har upptäckt att min lilla älskade dam ser dåligt på vänster öga. Ser gör hon men troligtvis inte så mycket. Hon kan i alla fall...
Svar
2
· Visningar
879
Senast: Gimlan
·
N
Ridning Jag blev så himla sugen på att gå på ridläger igen, har vart på ÅBY 3 gr, Södertörn, och Karlshems gård. Senast var iofs 2004.. Har...
Svar
2
· Visningar
967
Senast: Noraaa
·
Ridning Red lektion på ridskola igår för första gången på typ 5år. Rider annars som medryttare 2ggr i veckan. Det ridläraren främst tycke...
2
Svar
35
· Visningar
4 794
Senast: salwi
·
Ridning om ni har en mycket överenergis häst? fick hoppa in på kompisens lektion i lördags, tyvärr kunde inte läraren anpassa alls :( det var...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: mily
·
Ridning Funderar på att flytta till Stockholm, rätt centralt isf. Bor nu i Dalsland och har aldrig haft ngn kontakt med häst-stockholm tidigare...
Svar
7
· Visningar
1 314
Senast: As_Vegas
·
E
Ridning Hej ni, jag undrar om man kan hoppa nu när det är ungefär 1 decimeter snö? Alltså har inte tillgång till manege, och paddocken är hård...
Svar
6
· Visningar
1 997
Senast: Görel
·
J
  • Låst
Ridning hej! vi kanske ska få låna en shettis som kompis till min c-ponny, det jag undrar är om jag kan rida den någon gång? eller är jag...
Svar
14
· Visningar
1 551
Senast: IngelaH
·
A
Ridning Som titeln lyder, vad är det egentligen som gör detta så svårt? Finns säkert många av er därute som sitter som tända ljus utan något som...
2
Svar
25
· Visningar
2 767
Senast: annibanni
·
L
Ridning Har ni inte sett detta fantastiska klipp, gör det! En fantastiskt vacker knabstruperhingst som är helt blind - och utbildad högt i den...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 042
Senast: mackan
·
D
Ridning Hej, nu vet jag inte om det finns någon liknande tråd, men jag sökte och kunde inte hitta något passande. Det jag undrar är om det...
Svar
3
· Visningar
731
M
Ridning Varför blir vissa hästar busiga när man rider då det är kallt?
Svar
7
· Visningar
1 291
Senast: Miloni
·
Ridning Har en frieser på foder som jag har på foder för att hon är hastigt inriden o inkörd i holland o har därefter varit avelsto. När ägarna...
Svar
14
· Visningar
3 212
Senast: Mariaauto
·
Q
Ridning Tja! Hade det inte varit härligt med en hinderrobot som man kunde ta hjälp av vid hoppträning/tävling? :idea: Jag gör ett arbete i...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Ek3n
·
A
Ridning Antar att det är någon som provat detta! Hur går det till? Vad behöver man för utrustning? Vad händer om tolkaren ramlar och tappar...
2
Svar
20
· Visningar
7 705
Senast: Soff91
·
Ridning Hej! Har en D-ponny på tolv år (sto, grov och stark sak, haha) Mitt problem är att hon inte riktigt orkar bära sig riktigt i galoppen...
Svar
7
· Visningar
1 933
Senast: _Amazing_
·
Ridning Är nyfiken på er andras uterittsvanor där ute :laugh: Brukar ni rida på långritter? Hur ofta? Vad är en långritt för dig? Är det att...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp