Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Ridning Vet inte om detta ligger fel, moderat flytta då :) På grund av depression och annat tråkigt i mitt liv har jag gått upp lite i vikt...
Svar
7
· Visningar
2 370
Senast: IngelaH
·
Ridning Det är såhär att min häst springer in i galoppen och även efter avsaktning så springer han i ökad trav. Självklart har jag försökt...
Svar
4
· Visningar
1 673
Senast: rombing
·
Ridning Om man ska skritta 1,6 mil i skoterspår typ... Hur lång tid kan det ta? För en liten häst av ponnytyp med inte alltför vägvinnande skritt?
Svar
9
· Visningar
1 571
Ridning Hej. jag har en Shires vintertäck med halvhals modellen tror jag heter nått i stil med 93 VHC. Vad kostar ett sånt nytt? ska sälja mitt...
Svar
8
· Visningar
1 252
E
Ridning Hej! Min foderhäst är mycket snäll och lite väl seg ibland... Men problemet är att just på vintern när snön har landat på marken, så...
Svar
11
· Visningar
1 335
I
Ridning Jag har skrivit någon tråd tidigare om min häst som jag haft sedan slutet av augusti. I början testade hon mig och var lite istadig...
Svar
9
· Visningar
2 082
Ridning Först och främst ber jag moderator flytta tråden om den ligger fel Nu till själva grejen... Jag upptäckte nyligen att pälsen strax...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: bejkonfis
·
Ridning Min lille kille som jag har haft sen sept har nu helt plötsligt blivit rädd för allt vid ute ritt. Han är van vid att ridas själv ute...
Svar
9
· Visningar
1 216
Senast: mandaa
·
E
Ridning Hej! Jag behöver ett svar på vad man ska använda för paddar under ridbandage. Har ingen koll på ridbandage så behöver hjälp med det! :)
Svar
3
· Visningar
805
Senast: maria94
·
Ridning Om ni möter ett par lösa hästar / de rymmer när ni är ute och rider?? Funderat lite på detta då grannens hästar ser ut att vilja...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: bigganl
·
Ridning Jag har jobbat min häst mycket i öppna och sluta, i skritt. Mest i arbete vid hand men även uppsutten. Vi jobbar längsmed staket. Han...
Svar
15
· Visningar
1 473
Senast: Helan
·
W
Ridning Jag har nyligen blivit medryttare på en 7 årig ardenner. Hon har aldrig varit speciellt hårt tränad men hon vet ändå vad det handlar om...
Svar
12
· Visningar
1 748
Senast: TinyWiny
·
Ridning har en foderhäst och haft henne lite mer än ett år och hennes svaga sida är dressyr, hon kan men hon vill inte. hennes ägare har haft...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: maoulina
·
Ridning Jag tycker inte alls det var babbligt utan intressant att läsa dina reflektioner. Håller med dig om det mesta, men en sak som jag...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
29 610
Senast: flashlight
·
Ridning http://www.youtube.com/watch?v=4UwqyMCr_7c Resulatet av en mycket noggrann sågning? :crazy:
Svar
14
· Visningar
2 417
Senast: Pancakes
·
Ridning Ja kan vi inte dra ihop en träff igen nu i augusti? Det är rätt fullt upp här fram till 17:e augusti och sedan ska vi på utställning den...
12 13 14
Svar
264
· Visningar
16 486
Senast: Totola
·
Ridning Hej alla travarälskare (varmblod som kallblod):love: Tycker att vi ska ta o berätta om våra älskade djur:laugh: När vi köpte dem o...
2
Svar
31
· Visningar
4 170
Senast: Nominous
·
Ridning Nu tycker jag det är för lite positiva trådar igen! :p I den här tråden så skriver vi om våra framgångar i hästeriet, stora som små...
Svar
4
· Visningar
769
Senast: Totola
·
R
Ridning Hej, jag har jätte problem med min ponny. När jag rider så när jag ska sakta av så tar det 5m innan han saktar av. Sedan när jag rider...
Svar
3
· Visningar
1 183
Senast: SofaijaHhh
·
  • Låst
Ridning När tycker du att det blir för kallt för att rida? själv rider jag inte om det är mer än -15. hur gör du?
Svar
13
· Visningar
5 137
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp