Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vad använder ni för program när ni redigerar bilder? Jag är mest ute efter att ändra kontraster, ljusstyrka, att kunna plocka bort fula...
Svar
3
· Visningar
817
Senast: Flixon
·
Äldre Varvar du upp utan drag? Heter du KIA, vill du berätta för en vän till mig vad det är för fel på dig?
Svar
6
· Visningar
1 258
Senast: martha
·
Äldre Någon som vet när Stockholm Marathon brukar bli fullbokat? Det kanske redan är? Jag är frestad att anmäla mig, men eftersom jag idag...
Svar
15
· Visningar
2 294
Äldre På förekommen anledning (den fascinerande tråden "Grannarna har lovat sina barn att vi ska fixa deras gunga") undrar jag hur era...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
10 680
Äldre Jag letar efter musik med mycket känslor, gråt och tandagnisslan, stora eller djupa röster, kanske lite bluesigt. Har lyssnat ihjäl...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 495
Äldre Har för tillfället Samsung galaxy II men funderar på att byta till minivarianten just för att den är mindre och passar bättre i min...
Svar
7
· Visningar
1 001
Senast: Presto
·
Äldre http://www.upworthy.com/this-is-what-happens-when-old-sexist-men-try-to-take-away-womens-rights-in-the-dark-of-night-10?c=ufb1...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 721
Äldre Ja, ska försöka att inte snurra till detta inlägget. Hur fungerar en polisanmälan? Kan "vem som helst" anmäla "vad som helst"...
Svar
4
· Visningar
2 431
Senast: Manji
·
Äldre Hej Buke. Just kommit hem från körskolan och är nästan gråtfärdig. Glad i hågen åkte jag dit och förväntade mig att efter lektionen...
2
Svar
33
· Visningar
7 787
Senast: Landsbygds
·
Äldre Min syster har precis sålt sin lägenhet, och köparna har nu (de fick lägenheten ca tre veckor sedan) "hittat fel" på lägenheten och vill...
Svar
12
· Visningar
2 271
Senast: Jho
·
Äldre Visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken, men följande inlägg lär ju förklara situationen. För en vecka sedan blev jag...
Svar
10
· Visningar
2 334
Senast: fryckan
·
Äldre HUR mördar man flugor på bästa sätt? Jag håller på att bli tokig på kräken, har aldrig haft så mycket flugor som i år. Och grannen har...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 042
Senast: Enya
·
Äldre Fick den frågan på quizkampen igår, det rätta svaret var Adam, men jag har absolut för mig att han heter Erik, personen jag spelade mot...
Svar
9
· Visningar
14 490
Äldre Vi bor i ett privat ägt hyreshus med två lägenheter. Imorgon ska de ha auktion ute på gården, till saken hör att i förrådet där vi...
Svar
2
· Visningar
942
Senast: MayGrace
·
Äldre behöver lite hjälp från er som bor i sthlm, var finns det en bra och billig parkering närhet till tunnelbana`? vi ska vara en heldag...
Svar
18
· Visningar
6 508
Senast: Shudde
·
Äldre Eller ja, den går ju under skräckserier, så lite läskig fattar jag allt att den är :p Det jag undrar är hur otäck den egentligen är...
Svar
11
· Visningar
4 543
Senast: pepp
·
L
  • Låst
Äldre Tiken har hittils kostat oss skattebetalare 4 miljoner kr. http://www.svd.se/nyheter/inrikes/vargskydd-har-kostat-fyra-miljoner_7929096.svd
58 59 60
Svar
1 194
· Visningar
62 282
Senast: tifo
·
Äldre http://www.svt.se/dokumentarfilm/brakiga-bjornar-och-bin
Svar
0
· Visningar
593
Senast: Rie
·
Äldre Har tänkt anordna en liten fest efter semestern..Arbetskamrater. 80-tal. (Råkade se Hollywoodfruar idag) Kul tema Benvärmare. stort...
Svar
10
· Visningar
5 153
Senast: pajaztar
·
Äldre Nu börjar solen titta fram och det betyder ju att man bör plocka fram solskydd, i alla fall om man är som jag - likblek. Vilka har ni...
2
Svar
23
· Visningar
6 163
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp