Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag har haft tinnitus i nästan 25 år, och även om det varit besvärligt ibland har jag ändå lyckats fungera. I perioder har mitt ena öra...
Svar
6
· Visningar
879
Senast: Görel
·
Tjatter Jag lägger en röst på: Tänd ett ljus och låt det brinna...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 397
Senast: Septicemia
·
Fritid För 1 vecka sen så råkade jag spilla vatten över min mackbook air och det är min skoldator och det min kille gjorde var att han fick...
Svar
8
· Visningar
812
Senast: Septicemia
·
Hemmet Hej Alla Jag har en garderob man kan gå in i som kommer så småningom att innehålla skor, kläder, sängkläder och lite annat smått och...
Svar
6
· Visningar
696
Äldre Såg ingen tråd om Musikhjälpen, det måste vi ju ha tycker jag. I år är det att barn i krig har rätt att gå i skolan! Tittar du? Skänker...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 109
Senast: sussisus
·
Äldre Julskinka, lax och prinskorvar i all ära. Redan efter julmiddagen med jobbet är jag rätt mätt vad gäller de traditionella julerätterna...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 771
Senast: Minett
·
Äldre Söker en låt från Skam säsong 2. Den spelas när Noora och hennes gäng är på bussen med "the Riots"-killarna. Har försökt googla de...
Svar
6
· Visningar
1 277
Senast: Wysiwyg
·
Relationer Vilken väljer ni i år? Själv hittade jag en nyhet på bolaget. J.D Grönsteds anno 1895. 18% styrka och supergod :d:d:d:d:d av 5 möjliga
Svar
0
· Visningar
342
Senast: Gammeln
·
Äldre För en del år sen käkade småfåglarna gladeligen havren jag serverade. Nu duger den inte alls. Är det havren eller fåglarna som ändrat sig?
Svar
12
· Visningar
4 569
Skola & Jobb Idag uppstod en situation på mitt jobb som gjorde mig ganska så förbannad. Jag blev ifrågasatt om jag kunde utföra mitt jobb på ett vis...
2
Svar
25
· Visningar
2 244
Senast: NewDawn
·
Äldre Är det godaste kanske någons hemgjorda sill, mammas skinka, köttbullar gjorda efter mormors recept eller något helt annat? Dela med dig...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 814
Senast: Balahé
·
Relationer Älsklingen hade bokat julbord åt oss i god tid. Dagen innan hade en av hennes väninnor frågat om hon fick hänga på vilket jag inte hade...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Fille
·
R
Kropp & Själ Jag joggar flera dagar i veckan, det brukar bli en runda på 6 km i lugnt tempo. Jag mår väldigt bra av att träna, jag blir lugnare...
Svar
5
· Visningar
450
Senast: Raderad medlem 19815
·
Äldre I lördags beställde jag julklappar från två stora företag - ett stort bokföretag och ett företag som säljer böcker, filmer, osv (ni vet...
Svar
11
· Visningar
1 058
Äldre En lastbil har kört in bland besökare på en julmarknad i Berlin. Just nu uppges 9 vara döda och ett 50 tal skadade. Vad är det för fel...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: aiquen
·
Skola & Jobb Har fått tillsägelse av min chef att man inte får använda mobilen på raster, vi har 30 min rast på fm, 30 min lunch och 30 min på em...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 069
Senast: sjoberga
·
Fritid Jag hade punka på cykeln en morgon och tänkte att jag skulle försöka fixa det själv. Tidigare har jag haft sambo som fixat eller lämnat...
Svar
3
· Visningar
1 290
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Tjoho! Nu har jag lyckats bli rödhårig, i mitt försök att bli brun från blond. Jag hade i två förpackningar illröd toning när jag var...
Svar
19
· Visningar
1 511
Senast: Vogue
·
Kropp & Själ Buke verkar ju ha koll på det mesta, så ni kanske kan svara på detta med. Ska använda Dalacin i tre dagar, stoppade in den första igår...
Svar
8
· Visningar
6 783
Äldre Vad för "kulturellt" kan man göra i Sthlm nu under julen? Med "kulturellt" menar jag typ mysiga museer och dylikt. Det enda som...
Svar
12
· Visningar
687
Senast: kittin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp