Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Buke verkar ju ha koll på det mesta, så ni kanske kan svara på detta med. Ska använda Dalacin i tre dagar, stoppade in den första igår...
Svar
8
· Visningar
6 783
Äldre Vad för "kulturellt" kan man göra i Sthlm nu under julen? Med "kulturellt" menar jag typ mysiga museer och dylikt. Det enda som...
Svar
12
· Visningar
687
Senast: kittin
·
Hemmet Det här är det ultimata lussebullsreceptet. Säger nån nåt annat har de fel. Ingredienser * 50 g jäst för söta degar (1 paket) * 150 g...
2
Svar
27
· Visningar
3 178
Senast: Rugge
·
Relationer Idag hörde en fling från förr av sig och ville träffas i veckan. Det var ganska tydligt att han ville ha sex och jag tänkte att, ptja...
30 31 32
Svar
620
· Visningar
34 523
Skola & Jobb Om man söker nya jobb och behöver lämna chefen på nuvarande jobb som referens (finns tyvärr inga andra att välja på) berättar du det för...
Svar
7
· Visningar
713
Senast: monster1
·
Äldre Jättekonstig rubrik men det är så att vi är bjudna på bröllop i Februari (mitt första!) och jag är supertaggad men jag har problem med...
2
Svar
21
· Visningar
3 464
Senast: Aliche
·
IT & mobiler Tycker det behövs en tråd där man kan ställa frågor om Facebook och messenger. Idag när jag chattade med en på messenger så kom ett...
Svar
11
· Visningar
733
Senast: mandalaki
·
Äldre Hej, min första tråd här. :) Det är så att det har flyttat in en barnfamilj i lägenheten under oss, och i och med det har jag börjat...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
17 210
Senast: sjoberga
·
Äldre Kära stockholmare! Jag tar med mig mamma och mormor för att knalla runt och julmysa lite på gamla stan imorrn :) Det blev dock lite...
Svar
7
· Visningar
466
Senast: Amanda_F
·
Tjatter Jag blir extra virrig i juletid... O_o När vi skulle fixa med granen häromdagen så var jag lite duktig och flyttade en hel del...
Svar
1
· Visningar
451
Senast: Milene
·
Trädgård & Växter Den andra tråden blev full så jag startar en ny. Kvällens vattning är precis avklarad, att ha sjövatten är guld värt! :up:
58 59 60
Svar
1 191
· Visningar
67 045
Fritid Jag hittade ett renskinn bland hästgrejerna, jag minns att jag använde det som schabrak en kort period. Det har hängt ute en vecka men...
Svar
13
· Visningar
3 601
Senast: Cilva
·
Äldre Mina föräldrar ska till min bror på julafton och äta middag. Antar att de kommer att vara där fram till ca kl 18, gissningsvis. Sedan...
Svar
14
· Visningar
3 838
Senast: FiaM
·
Relationer Älsklingen har önskat sig örhängen. Hon är blondin och har typ halvlångt hår. Vad passar? Själv gillar jag glitter på kvinnor och...
2
Svar
35
· Visningar
3 507
Kropp & Själ Ungefär 4 månader om året tycker jag att det mesta suger. Jag är trött jämt och skulle behöva sova runt 10 timmar per natt, men jag...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
9 881
Senast: Magiana
·
R
Äldre I somras fick jag en presentkorg med diverse delikatesser. Bla kryddor och en Black Garlic. Det övriga har jag använt i matlagningen men...
Svar
13
· Visningar
1 116
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Jag hittar ingen bra frukost som jag håller mig på och som håller mig vaken. Testat yoghurt och müsli, hungrig efter 1 h. Och blir...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
11 846
Senast: Inte_Ung
·
Äldre hej! Vilka sällskapsspel tycker ni är roligast?jag behöver tips på spel. Ska passa åldrar 8-99 Vi har med andra ord hemma som jag...
Svar
18
· Visningar
1 096
Senast: Lipperta
·
Äldre Vilka är era favoriter inom spelappar med geografitema? Hittade Backpacker här om dagen o även Världens Geografi. I'm in heaven :love...
Svar
3
· Visningar
265
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag måste bara få gnälla. Tror inte jag kan få några bra råd ändå om jag ska vara ärlig. Min kropp är världens skitstövel. Den har...
Svar
4
· Visningar
898
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp