Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min 14-åriga dotter har fått ett fantastiskt erbjudande av sin moster i Durban, Sydafrika, att få komma och bo hos henne ett år och se...
Svar
15
· Visningar
4 013
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ja, om man vill ge sitt barn en "gudfar" och "gudmor" men utan själva anknytningen till religion, hur går man tillväga då? Har inte...
Svar
9
· Visningar
4 367
Övr. Barn Behöver lite tips för hur jag ska göra. Har en son sedan innan och en bebis på 6 månader. Yngste sonens pappa är tysk och pratar tyska...
Svar
11
· Visningar
1 405
Senast: Lenis
·
Övr. Barn Jag har en fundering som rör ett par i min bekantskapskrets. De ligger i skilsmässa och en utav föräldrarna har tagit över det hus...
Svar
19
· Visningar
4 076
Senast: Inte_Ung
·
R
Övr. Barn Gör här ett försök för att se om någon här på föräldrar kännerigen den typ av barn och problem jag kommer att beskriva. För jag behöver...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 796
Senast: Raderad medlem 94602
·
T
Övr. Barn jag blev moster i somras åt en liten glad skitonge :love: som tyvärr är sjuk :(.. visade det sej när hans gulhet aldrig försvann. Efter...
Svar
0
· Visningar
1 379
Senast: Tuvan
·
Övr. Barn Det där verkar vara ett känsligt ämne för vissa, framförallt för mitt ex. Han är så fruktansvärt förbannad ibland för att han tycker att...
Svar
15
· Visningar
1 783
Senast: Apollo 13
·
F
Övr. Barn Ni mormödrar till unga (15-19) hur resonerade ni när era " ungar" skulle bli mammor? Hur fixade ni det? Eller är jag ensam?? Jag har...
2
Svar
20
· Visningar
2 679
Senast: cirkus
·
S
Övr. Barn Har dragit mig för att posta den här tråden men nu med anonymt anv.namn får det väl gå ändå. Jag behöver ventilera, jag behöver råd...
Svar
17
· Visningar
2 116
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Ni som väntar smått, har ni några namn som ni känner mer för än andra? Finns det något namn som har någon speciell "betydelse" för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 800
Senast: Annanaz
·
Övr. Barn Min sambo har sina 2 ungar ungefär 10 dagar i månaden (en halvtid borde ju rimligen vara 15 dagar). För dessa dagar betalar han 3000 kr...
Svar
8
· Visningar
1 687
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Letar efter en pedagogisk leksak som jag sett (och haft?) när jag var liten. Ursäkta om beskrivningen nu blir lite vag, men jag...
Svar
5
· Visningar
995
Senast: tahoi
·
Övr. Barn Langt inlagg En liten forklaring forst... Jag kom nyligen hem fran ett besok i Sverige med min dotter. Hon ar 16 manader nu och...
2
Svar
27
· Visningar
3 366
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Jag behöver tips och ideér på vad man kan hitta på för saker utan att det kostar pengar! Aktiviteterna ska passa en liten tjej på 15...
Svar
11
· Visningar
1 190
Senast: NeverEver
·
Övr. Barn Har ni några tips på bra böcker om barn och barns utveckling? Jag älskar att läsa och tänkte beställa hem lite böcker så kanske man är...
Svar
3
· Visningar
812
Senast: Badger
·
Övr. Barn Som jag förut skrivit i ett par trådar blev jag i somras i samband med en skrapning i princip "beordrad" att inte bli gravid igen. En...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 238
Senast: Raderad medlem 6459
·
Övr. Barn Nu skall jag se om jag lyckas förklara så det blir rätt. Precis blivit sambo med killen min och vi har lite problem med hans ex. Dom...
Svar
11
· Visningar
2 028
Senast: Görel
·
Övr. Barn Finns det någon här som har barn tillsammans med en icke-svensk partner och skulle vilja dela med sig av sina erfarenheter? Eller kanske...
2
Svar
20
· Visningar
2 451
Senast: Krusan
·
Övr. Barn Och i vilken ålder är dem? Vart bor ni? :) (Nyfiken i en strut bara då vädret skiljer så kraftigt över landet) Vi bor i...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 923
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Satt en kort stund och kollade på Plastikkirurgerna och förfärades. En liten pojke skulle operera sina öron. Varför? De stod ut och han...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 803
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp