Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hur går man till väga om ett barn vill flytta? Jag ska förklara: Ett barn till skilda föräldrar, boende i olika kommuner, vill...
Svar
6
· Visningar
3 235
Senast: Mynta2
·
M
Övr. Barn Ska försöka göra en lång historia så kort jag kan. Mitt x och jag har två barn, tvillingar. Vi separerade för ngt år sedan men det...
Svar
12
· Visningar
2 005
Senast: Ramona
·
Övr. Barn Loke har varit blöjfri när han är hemma i en vecka nu.:bow: Och det går jättebra! Springer till pottan när han känner att man måste gå...
2
Svar
33
· Visningar
3 394
Senast: doglover
·
L
Övr. Barn Jag vet inte vad jag ska göra, min sambo och jag har ett barn sen innan och ett på väg och jag är så himla trött på allt. Jag är trött...
2
Svar
36
· Visningar
4 180
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Nu är det dags igen. Min Jerry har börjat i trean och vi ska ha utvecklingssamtal. Allt kan självklart inte vara bra, men fröken...
Svar
13
· Visningar
2 580
Senast: lynxlady
·
I
Övr. Barn Bara undrar... Om man får ett tidigt missfall, behöver man åka till läkaren då?
Svar
10
· Visningar
1 457
Senast: kisse
·
Q
Övr. Barn :o Ja, alltså seriöst. Får man en instruktionsbok eller? Här är ingen bebis på väg men tankarna är många. Häromdan kom jag tex. på...
2
Svar
25
· Visningar
2 578
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Jag är än så länge smal och känner inte av graviditeten, men antar att den kommer börja göra sig påmind snart. Har egen häst...
2
Svar
25
· Visningar
2 669
Senast: diartistakasha
·
Övr. Barn Jag har blivit bjuden på 9-års kalas :bump: Dock har födelsedagsbarnet en motorisk utvecklingsförsening så hon är svår att köpa...
Svar
7
· Visningar
2 422
Senast: Badger
·
Övr. Barn Har börjat snegla lite på sittvagn. Har fastnat främst för Scootern men Mistralen har svängbart styre vilket jag saknar nåt vansinnigt...
Svar
7
· Visningar
1 843
Senast: Vår_Vinter
·
Övr. Barn Det finns alltså hopp om att det inte ska anses normalt att lida av ryggont, ont i ljumsken, trötthet, sömnsvårigheter och smärtsamma...
Svar
3
· Visningar
952
Senast: Wilfa
·
R
Övr. Barn Jag känner mig lite förvirrad och behöver råd från lite sansade människor. Våra grannar har barn som inte är särskilt gamla, de...
2
Svar
26
· Visningar
5 320
Senast: Niyama
·
Övr. Barn Jag är tidigt ute, men är lite hysteriskt lagd av mig så gillar att ta reda på saker och ting ;) Kollar lite på vagnar, de jag har...
Svar
6
· Visningar
2 656
Senast: Comfort
·
P
Övr. Barn Den här frågan säkert har varit uppe tidigare, men jag förstår verkligen inte det här med föräldrapenning... Om man inte har fast jobb...
2
Svar
39
· Visningar
4 805
Senast: Hemliga_Mia
·
Övr. Barn Jag känner mig villrådig och behöver mest få höra era reflektioner. Jag är så insnöad i alla händelser så jag vet inte om jag börjar bli...
Svar
5
· Visningar
1 758
Övr. Barn Jag har en 10 årig kille som vill börja spela detta. Redan för ett årsedan sade han att "alla" får spela det, vilket visade sig vara...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 282
Senast: sicx
·
Övr. Barn Jag läste att det var olika upplägg ang läxor i andra skolor än våran så jag blev lite nyfiken, hur mycket läxor har era barn från åk 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 667
Senast: Sonic76
·
I
Övr. Barn Ni kommer med största sannorlikhet att bombas med frågor av mig inom den närmsta framtiden! Något jag inte riktigt har förstått är...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: Snyggve
·
Övr. Barn På grund av en bra & rolig diskussion i Mammor vintern/våren 2010 startar jag denna tråd så vi alla kanske kan säga våran egna mening...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
11 429
Senast: Hyacinth
·
J
Övr. Barn ur har ni föräldrar gjort som inte kan komma överens efter en skilsmässa? Jag och min man separerade i Februari i år. Vi har haft en...
Svar
16
· Visningar
2 008

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp