Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
  • Låst
Övr. Barn Berätta! Vad vet ni om den? Hur fungerar den? Vad går den ut på? Har ni "gått efter den"? Erfarenheter?
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: corona
·
L
  • Låst
Övr. Barn Har någon erfarenhet av utomkvedshavandeskap? Var på läkarkontroll idag efter positivt grav.test. Är gravid (även enl läkaren), men...
Svar
19
· Visningar
24 322
Senast: Lambi
·
W
  • Låst
Övr. Barn Är det så att pappan till barnet har en skyldighet att försörja barnet? Är det några speciella papper han måste skriva på eller hur går...
Svar
7
· Visningar
1 073
Senast: Mynta2
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag BARA klagar den här graviditeten, förra mådde jag så enormt bra, men den här.. gisses.. För det första håller jag på och svimmar...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Blixtra
·
  • Låst
Övr. Barn Kära Bukeföräldrar, jag behöver hjälp med att gissa klädstorlekar till en ganska ny bebis. Ska hälsa på en kompis och hennes...
Svar
7
· Visningar
1 587
Senast: lingonben
·
S
  • Låst
Övr. Barn ni som använde mini piller innan ni blev gravida,hur lång tid tog det efter att ni slutat m mini pillerna tills ni blev gravida? en del...
Svar
3
· Visningar
790
Senast: Proffstyckaren
·
  • Låst
Övr. Barn Är alla 14-åriga pojkar så att dom kan allt, vet allt, och mamma kan och vet inget ? Och det kan ju inte finnas nått bättre sätt att...
Svar
4
· Visningar
814
Senast: Gnist
·
M
  • Låst
Övr. Barn ............ gör just nu. Har precis städat rent i köket efter en 7dgrs jobbperiod. Och då tyckte dottern, 2 år, att det var läge för...
Svar
8
· Visningar
931
Senast: Javan
·
  • Låst
Övr. Barn Hur gör dom? Känns det när dom gör det? Hur mycket kan dom "se" på provet? (förutom kön på bebis och ev. kromosomfel) Kan man göra...
Svar
4
· Visningar
1 132
Senast: MissJones
·
  • Låst
Övr. Barn Börjar komma i den åldern nu då det är tid (kanske till och med hög tid?) att börja fundera på om man ska ha barn eller inte. Saken är...
2
Svar
23
· Visningar
2 072
S
  • Låst
Övr. Barn idag har det varit en sådan där dag som man bara vill sudda bort....Det har varit småtjafs och gnäll till och från hela tiden känns det...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 755
Senast: AnnaKarinA
·
  • Låst
Övr. Barn När berättade ni på jobbet och hur tog dom det? Jag har tänkt vänta till vecka 12 innan jag berättar - och just nu är det reaktionen...
Svar
11
· Visningar
1 669
Senast: cirkus
·
  • Låst
Övr. Barn .......till dottern. Hon ska ju operera bort halsmandlarna. Pratade med op planeringen idag, och de planerade hastigt (pga av att vi ska...
Svar
5
· Visningar
978
Senast: Tarzan
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! Jag har precis fått reda på att jag är med barn och nu undrar jag hur länge ni andra har lyckats fortsätta rida? Det måste ju...
Svar
7
· Visningar
1 200
Senast: Jamtland
·
D
  • Låst
Övr. Barn Har en underbar dotter som precis fyllt tre. Nu är det så att många i min omgivning börjar tjata - Det är klart att hon måste ha ett...
Svar
16
· Visningar
1 552
Senast: Mysgrisen
·
B
  • Låst
Övr. Barn Igår kväll fick jag en diffus smärta ca 5cm ovanför naveln. Smärtan låg ytligt och området blev aldeles ömt, det spred sig ut åt...
Svar
3
· Visningar
1 000
Senast: Blixtra
·
M
  • Låst
Övr. Barn Hur blev ert hästliv efter att ni fått barn? Vilka intentioner hade ni INNAN ni fick barn och hur blev det I VERKLIGHETEN? Själv...
Svar
15
· Visningar
1 551
Senast: MissJones
·
  • Låst
Övr. Barn När alla andra är lediga så jobbar jag (vilket iofs är självvalt). Dock upphör jag inte att förvånas över föräldrarna vars barn är på...
2
Svar
36
· Visningar
2 729
Senast: summer san
·
C
  • Låst
Övr. Barn Det är en djungel! O det är så krångligt det där NÄR man ska ta sitt test, för egentligen ska man ju ta på den första dagen när man...
Svar
16
· Visningar
1 366
Senast: Vaccan
·
  • Låst
Övr. Barn Vad bör man undvika den första tiden när man är gravid? Massage? Träning? Ridning? Viss mat? ...?!
Svar
4
· Visningar
3 016
Senast: Blixtra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Diarré
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp