Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Elias, snart 3 månader, vill inte gärna gå och lägga sig alla gånger. Så det blir ett par-tre gnällskrik för att sedan lugna ner sig...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 856
  • Låst
Övr. Barn Ni som har barn i mellanstadieåldern, går era barn på fritidsklubb/fritids? Som ni kanske vet är varje kommun skyldig att erbjuda...
2
Svar
24
· Visningar
2 485
Senast: hagel
·
Övr. Barn Hej Jag är i giftastagen och vi planerar att försöka skaffa barn snabbt efteråt. Är väldigt ledsen och orolig för att jag inte ska...
2
Svar
23
· Visningar
3 552
Senast: Mimsan_
·
Gravid - 1år Nu ska jag riskera att få såväl skäll som brevbomber och delge er lite funderingar som slagit mig efter att ha läst en del här på...
Svar
19
· Visningar
2 041
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år senaste 4-5 nätterna har Moa varit halvvaken sen 01 om nätterna. Det stånkas, stönas, sparkas som en vettvilling och gnys lite...
Svar
14
· Visningar
1 027
Senast: Comfort
·
Gravid - 1år Hur går man till väga om man vill göra ett "extra" ultraljud? De gör ej ultraljud på sjukhuset där mitt MVC ligger, så ska jag höra av...
Svar
2
· Visningar
1 067
Senast: pixietail
·
Q
Gravid - 1år Ja, kollar ni på det? Jag har slaviskt följt det (ja, alla två avsnitt ;) och tycker att det är jättespännande... Väntar mitt första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 602
Småbarn Mitt barn är 3 år och går 15 timmar i veckan på förskola. Hon trivs superbra, är enligt personal och det jag ser populär och omtyckt och...
2
Svar
39
· Visningar
4 084
Senast: Badger
·
S
Övr. Barn Fastande i tråden "vad kostar det att ha barn" där en följdfråga var hur man berättat för pappan att han ska bli pappa... Tyckte det var...
2
Svar
33
· Visningar
3 893
Senast: Iris
·
Småbarn Hur ställer man sig till att barn i 3-4-årsåldern säger att andra inte får vara med. Är det någon skillnad för hur detta ska hanteras på...
Svar
8
· Visningar
3 941
Senast: Madick
·
V
Övr. Barn Mina kompisar som inte har barn börjar vara lite hispiga nu när det börjar närma sig BF. (Eller ja, dom som har barn också, plus hela...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 928
Senast: vansinnet
·
Småbarn Hej! Sen tre dagar tillbaka har My vid flera tillfällen nattetid sagt att det kliar i rumpan och varit ledsen. Jag tänker genast...
Svar
8
· Visningar
26 220
Senast: Madick
·
Övr. Barn Att lära sig av sina barn För dem som inte har barn är det här hysteriskt. För dem som har barn som har passerat den här...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
12 594
Senast: Cilla
·
Övr. Barn säger min mamma i telefon. "Helvete heller" tänker jag, när jag ringer henne och ber om lite avlastning med terroristen i morgon...
2
Svar
21
· Visningar
1 985
Senast: Bebben
·
Övr. Barn Jag kollade på 3:ans nya program "Den största dagen" med Mia Parnevik där dom fixar en jätte fin student till 18-årig Moa vars mamma och...
Svar
11
· Visningar
1 966
Senast: MiaMia
·
A
  • Låst
Övr. Barn Hur är det egentligen med dessa regler å rutiner med skilsmässobarn? Har ni samma regler hos er som de har hos den andre föräldern? hur...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: anni0301
·
P
  • Låst
Övr. Barn Har en liten undran till er med barn/tonåringar som har sällskap med eller umgås med vänner som har dåligt inflytande på dem eller som...
Svar
16
· Visningar
2 639
Senast: Poppan
·
Småbarn Min lilla pojke på 8 månader far runt som en vilde här hemma, inte en lugn stund - vilket inte gör mig något alls. Det är så skoj att se...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
11 350
Senast: cattiz
·
Småbarn Ni som har fått plats på dagis (förskola/dagbarnvårdare), när/hur långt i förväg fick ni reda på vart ert barn blivit placerat? Jag...
Svar
10
· Visningar
1 071
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jag har en rätt stor 6-månadersbebis som jag har lite problem att hitta rymliga kläder åt. Nu senast köpte jag tre pyjamasar på HM där...
2
Svar
25
· Visningar
3 003
Senast: Luktpion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp