Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

T
Hästmänniskan Det har genom årens lopp varit många trådar där människor har varit med om tråkiga saker som gjort att de hamnat i ekonomisk knipa. De...
21 22 23
Svar
440
· Visningar
34 800
Senast: LFreddy
·
Hästmänniskan Ja, kan man bygga om ett gammalt slakteri till stall? Praktiskt så går det ju, men skulle hästar psykiskt kunna vistats och framför...
2
Svar
27
· Visningar
4 484
Senast: H2SO4
·
W
Hästmänniskan Har via vän fått nys om en som säljer hästar från polen. Funderar på att köpa en D-ponny. Min vän har köpt 15 hästar därifrån till...
Svar
15
· Visningar
5 309
Hästmänniskan Alltså helt seriöst- när ska försäkringsbolagen börja diskutera fram rabattvatal med olika kliniker som man gör i andra brancher...
Svar
9
· Visningar
1 785
Senast: Miaa
·
Hästmänniskan Hej! Jag har sökt medryttarhäst o ev fått napp på en am. ridtravare. Försökte googla det med få resultat. Nu vill jag veta allt ni vet...
Svar
8
· Visningar
1 258
Senast: Liten
·
A
Hästmänniskan Har just fått hem en häst på två år som ej har något pass. Papper är klara och ligger i kuvertet medskickat från förra ägaren som ej...
Svar
4
· Visningar
983
Senast: Arramis
·
L
Hästmänniskan Tjo. Helt ny här på buke så lägger säkert denna tråd helt fel ;) Det är så att jag letat häst här hemma i Sverige en tid nu och inte...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Boj
·
M
Hästmänniskan Vi ska införskaffa russ till äldsta dottern. Ett russ vi fastnat för verkar bra på alla sätt men han är gammal. Vad gamla blir russ...
Svar
7
· Visningar
4 641
Senast: Bluefish
·
Hästmänniskan Hur ser ni på det här med intyg/betyg efter praktik i stall? I mitt fall har jag utfört ett halvårs praktik i ett stall med...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Thek
·
Svar
0
· Visningar
724
Senast: Affa
·
Hästmänniskan Har haft en inackordering hos mig på lösdrift i drygt en månad, men av olika orsaker har hon nu flyttat. Väl hemma påpekar hon att han...
2
Svar
27
· Visningar
4 219
Senast: Blomskan
·
M
Hästmänniskan Hej! Ni som har erfarenhet av det som strö. Synpunkter! Lättmockat? Pris? etc...
Svar
12
· Visningar
1 772
Senast: Midnight
·
A
Hästmänniskan Jag valde att använda mitt anonyma nick, då jag inte ville skriva om problemet under mitt vanliga namn. Behöver nya, friska, opartiska...
Svar
8
· Visningar
2 701
Senast: hier
·
Hästmänniskan Pga olika anledningar och problem så kommer jag inom några år med största sannolikhet hamna i situationen att jag inte kan rida alls...
Svar
19
· Visningar
2 063
Senast: Mysaan
·
Z
Hästmänniskan Hej! Undrar när ni blev medryttare för första gången, hur mycket erfarenhet osv :) Jag själv ska bli medryttare för första gången...
2
Svar
22
· Visningar
2 254
Senast: Znusmumriken
·
M
Hästmänniskan Ska införskaffa nya familjemedlemmar till hösten, en häst vi fastnat för är svenskt halvblod, 11 år är den häst vi tittat på. Vi ska...
Svar
10
· Visningar
2 834
Senast: MamaJustify
·
Hästmänniskan Undrar om det går att rida med ryggskyddet från Back on Track? Någon som gör det?
Svar
7
· Visningar
1 609
Hästmänniskan När vet man att det är dags att lägga hästar på hyllan? (ofrivilligt) Jag köpte min häst för 2,5 år sen, förväntningarna vara många &...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 127
Hästmänniskan Min dröm är att bli djurskyddsinspektör men jag undrar lite om yrket:) Först och främst undrar jag vad lönen ligger på? Vad har dem...
2
Svar
29
· Visningar
10 249
Senast: Congeria
·
M
Hästmänniskan Hejsan. Min fråga riktar sig kanske mer till Er som inte jobbar med hästar på heltid utan tvärt om. Jag skulle vilja höra om det...
2
Svar
38
· Visningar
4 151
Senast: Mitrolle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vilka banor finns?
  • Avmaskning

Omröstningar

Tillbaka
Upp