Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan ...per månad? Den behöver väl hö, vitamniner, mineraler + boxplats (ca 400;-) Hur mycket kostar då en shettis? inte mer än ett får va?
2 3
Svar
48
· Visningar
6 461
Senast: Dragonfruit_
·
R
Hästmänniskan Det är så att jag nyss köpt en shettis som ej har pass. Nu vill jag veta...Måste en shettis chippas för att man ska få skaffa pass...
Svar
7
· Visningar
743
Senast: rockbitz
·
Hästmänniskan Försäkringsbolag. Hittade för en tid sedan ett försäkringsbolag som hade en jämförelse (på internet) mellan sig själv, A*ria mfl. och...
Svar
1
· Visningar
1 248
Senast: Choklad
·
F
Hästmänniskan Vi har fått som uppgift i skolan att "starta" eget företag ungefär som ett projektarbete. Har ni några bra förslag på affärsidéer?
2
Svar
22
· Visningar
2 234
Senast: Nicke
·
S
Hästmänniskan Hoppas jag kommer rätt nu visste inte var jag skulle skriva riktigt. iaf jag är en tjej på 15 år. Jag har ridit ponny i snart 11år har...
Svar
16
· Visningar
980
Senast: Solov
·
Hästmänniskan Jag har hittat en köpare till min häst men jag kommer tyvärr inte kunna vara med när hon levereras till nya hemmet. Tanken är då att min...
Svar
2
· Visningar
2 517
Senast: FT_ryttare
·
Hästmänniskan Jag fattar inte riktigt detta med frysmärkning, trots att jag tittat på agrias hemsida och pratat med dom !! Om min häst blir utdömd...
Svar
8
· Visningar
994
Senast: Hambo
·
Hästmänniskan Vad finns det för för- och nackdelar? Vilket lämpar sig bäst för stora och ganska kuperade hagar? Pris? Vilket är mest hållbart och...
Svar
12
· Visningar
2 639
Senast: Druvan
·
Hästmänniskan Hej! En kompis till mej skall med sin skolklass åka runt i Stockholmstrakten och kolla på djurgymnasier och naturbruksskolor med...
Svar
3
· Visningar
3 675
Senast: Fnurpis
·
Hästmänniskan Okej nu är då rättegången över och jag vann :bump: MEN nu visar det sej att tjejjen VÄGRAR ge tillbaka hästen ändå ! :eek: Ge mej...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
21 103
Senast: Mike
·
Hästmänniskan På vintern körtränar vi i ridhus, men nu på våren och sommaren tycker vi att det hade varit skönt att kunna träna dressyren hemma. Vi...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: SmizzSpeedy
·
T
Hästmänniskan Nu vet jag inte riktigt om denna tråd kommer i rätt forum, men jag vet inte var jag skulle lägga den annars. Ni som har hästar, vart...
Svar
15
· Visningar
5 352
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Satt och kollade efter intressanta böcker och blev påmind om ett ämne jag tidigare varit mycket intresserad av men glömt bort (hur man...
Svar
2
· Visningar
2 497
Senast: elle12
·
Hästmänniskan Jag har lite funderingar inför framtiden. Jag brinner ju för hästeriet och känner att det verkligen är det som jag vill satsa på, vill...
2
Svar
31
· Visningar
3 156
Senast: Lunagarden
·
J
Hästmänniskan Vid köp av häst skriver ju givetvis båda parter under ett varsitt kontrakt, och köparen tar över registreringshandlingarna m.m. Hur gör...
Svar
8
· Visningar
12 791
Senast: Magrinette
·
K
Hästmänniskan Hej skulle vilja veta lita om Lillerud naturbruksgymnasium. Någon som gått där? är det bra? svårt att komma in? Ja du kan vell berätta...
2
Svar
24
· Visningar
2 476
Senast: _smiles
·
Gnägg Goers Way busar i hagen en senvinterdag.
Svar
0
· Visningar
134
Senast: goerleena95
·
Gnägg Goers Way visar upp sig i hagen!
Svar
0
· Visningar
135
Senast: goerleena95
·
Gnägg Pretty Vision i sitt tidigare hem i Frankrike. Importerades till Sverige år 2004.
Svar
0
· Visningar
152
Senast: goerleena95
·
Gnägg Bilden är tagen under en fribetäckning mellan Goers Way och Pretty Vision.
Svar
0
· Visningar
148
Senast: goerleena95
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Strejk
  • Dejtingtråden del 37
  • Få bort dålig lukt i kylskåp?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp