Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Man måste ju kunna påverka hur man sitter med vanlig träning på marken. genom att stärka vissa muskler mer än andra å strecha ut där man...
Svar
7
· Visningar
1 414
Senast: Smulu
·
H
Hästmänniskan hittade ingen tråd om det nya lagförslaget(eller vad det nu är)om att spiltor ska bort och att hästen ska få gå ute x timmar varje dag...
Svar
16
· Visningar
1 160
Senast: skjona
·
Gnägg Vinter/vår 2005
Svar
0
· Visningar
173
Senast: Matinee
·
U
Hästmänniskan hej! är det någon mer som ska börja plönninge naturbruksgymnasium inriktning ridsoprt eller hästhållning? det skulle vara kul att prata...
2
Svar
27
· Visningar
1 636
Senast: beatonthebrat
·
G
Hästmänniskan Kan man ha träskatet runt om, eller måste det vara gjutna väggar som håller inne gödseln för att plattan ska bli godkänd? Måste plattan...
Svar
3
· Visningar
1 495
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Förr var det ju en massa roliga trådar med hundratals fina bilder på olika stall och gårdar. Jag tycker vi startar upp en ny sådan tråd...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
25 689
Senast: mataii
·
C
Hästmänniskan Snacka om Surprise! Nu behöver vi tips på boxar! Ja inte bara boxar utan på allt! Det ska bli nytt nytt nytt och vi är så jäkla...
2
Svar
32
· Visningar
4 616
Senast: sky_fly
·
Hästmänniskan Då har jag sällat mig till er andra som har behövt ta det svåra beslutet om att ta slut på lidandet för sin bästa vän. Jag har gjort...
Svar
6
· Visningar
1 113
Senast: superstar
·
Hästmänniskan Hej hopp! Jag är i full gång med byggandet av mitt stall :love: Jag kommer att ha två boxar (möjligen tre) med öppna överboxväggar...
Svar
2
· Visningar
756
Senast: Gisburne
·
Hästmänniskan Har hittat en gammal boj från -76 på nätet:love: . Har dock aldrig haft transport innan så jag har ingen aning om skatter osv.. Ni...
Svar
8
· Visningar
864
Senast: Ava22
·
Hästmänniskan Ska köra en häst åt en förhindrad kompis. Hon fixar transport och ett soppakort, jag kör med min egna bil. Resan blir ca 90 mil totalt...
2
Svar
23
· Visningar
2 348
Senast: Emelie3
·
Hästmänniskan Skall låna ut magen på mitt sto i år. Nu undrar jag vad man behöver ha med i kontraktet, så att personen som lånar stoet kommer att stå...
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Trissa
·
J
Hästmänniskan Jag ska köpa häst men för att undgå alla konstigheter (läser att alldeles för många blir lurade :mad: ) vill jag veta exakt vad som...
Svar
1
· Visningar
707
J
Hästmänniskan Jag ska snart köpa häst från en ridskola. Hur gör man med försäkringen när man köper häst? Tar man över den förra, eller täcknar man...
Svar
6
· Visningar
781
Senast: Jo_bo
·
Hästmänniskan Om man inte vill gå söka till hippologen vad finns det annars för alt. för att utbilda sig till beridare? Har sett flera utbildningar i...
Svar
1
· Visningar
1 953
Senast: prallan
·
Gnägg Sommar å va ja längtar, men idag så har vi ju kommit en liten bit på väg me sol å + grader :)
Svar
0
· Visningar
154
Senast: martinique
·
Hästmänniskan Jag har fått idén att erbjuda utflykter med häst och vagn i sommar. Det skulle vara turer på ca 1.5 tim med fika. Vagnen är en bruksvagn...
Svar
5
· Visningar
1 250
Senast: Fia-Lina
·
Hästmänniskan En tjej och frågade om jag kunde ta emot några hästar på sommarbete. Visst det är ju inga problem, då vi defenitivt har beten för det...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: Elric
·
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden ligger rätt, men annars kanske någon snäll moderator kan flytta på den. I dag har det varit en olycka en...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
9 616
Senast: Fia-Lina
·
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Elma_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp