Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

B
Övr. Hund Nu har jag äntligen fått tummen ur * och anmält oss till en kurs i tävlingslydnad. Väntetiden är ca 6-12 månader, så det finns tid att...
Svar
9
· Visningar
941
Senast: Madde85
·
A
Övr. Hund vi har en schäffer/rottweiler blandis här hemma hon är världens snällaste och skulle aldrig göra någon nått ont. (aldrig kanske mna...
Svar
16
· Visningar
1 019
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Det är kanske aningnens tjatigt det här med foderfrågor, men jag skulkle behöva lite hjälp! :) Har tre tikar i varierande ålder...
2
Svar
34
· Visningar
2 516
Senast: Enya
·
Övr. Hund De slutgiltiga provsvaren kom förra veckan och visade på rätt så allvarlig allergi, för hennes ålder... För de som inte är insatta...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: lady_vip
·
M
Övr. Hund Nu har jag undersökt varför inte min hane kan få "hängning" i min tik, hon har som en skiljevägg i vagina, nån som varit med om det...
Svar
11
· Visningar
6 816
Senast: Maggan_p
·
Övr. Hund Är på bildvisningshumör idag! :D Här kommer lite bilder på Diva (och mej). Håll till godo! Vilopaus i gröngräset Här är hon...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: moe
·
I
Övr. Hund Min hund har börjat äta dessa pga obalans i sköldkörteln. Nu slog mig tanken att de kanske även har några biverkningar. Vilka i så fall?
Svar
6
· Visningar
10 807
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Jag funderar på att ställa ut min schäfer nu under sommaren någon gång. Hur stor skillnad är det på att ställa ut inomhus eller...
Svar
15
· Visningar
880
Senast: linafina
·
Övr. Hund Min valp börjar bli stor. 9 månader är han nu och han börjar bli könsmogen. Dock har han inte ännu börjat lyfta på benet ännu (inte ens...
Svar
3
· Visningar
742
N
Övr. Hund Har fått hem min nya stjärna i helgen (amstaff nr.2) och nu haglar råden över mig (igen). Blev rekommenderad att använda...
Svar
15
· Visningar
893
Senast: purity_666
·
Övr. Hund Här kommer mina 6 första bilder på Izor och hans syskon (fast jag vet inte vem som är Izor än :D ). Farmor Saga med tre av sina...
Svar
9
· Visningar
1 343
Senast: cissi_cassandra
·
Övr. Hund Ska ev. köpa en ny hund, o var ju ett tag inne på Leonberger.. Men har varit ute med min kompis hund, och jag orkar helt enkelt inte...
Svar
15
· Visningar
1 434
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Vaknar kvart över fyra. Kissnödig som bara den. Sambon snusar förnöjt. Åh..jag måste gå upp. Smyger så att inte dottern ska vakna. Vågar...
Svar
4
· Visningar
830
M
Övr. Hund ..tror jag det heter när hundens framben är utåtvinklade längst ner? Iallafall,finns det någonting man kan göra för att stärka såna ben...
Svar
3
· Visningar
2 807
Senast: ako
·
Övr. Hund Försökte hitta en tidigare tråd men gjorde inte det... :D Hittade lite bilder från början av maj med alla fina blommor, en fin hund...
Svar
3
· Visningar
939
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Ååh.. är det din hund på avatarbilden? Kan du skicka in en bild så jag får se? :)
Svar
3
· Visningar
1 003
S
Övr. Hund Nu när värmen kommit så har det fullkomligt exploderat av fästingar och jag plockar ett antal på hunden varje dag, uäck!! :crazy...
2
Svar
38
· Visningar
22 473
Senast: Egonson
·
S
Övr. Hund Förstår inte hur den här hundägaren tänker, om man har en hund måste man väl ta ansvar? Hunden ifråga är väldigt ung, runt två år skulle...
Svar
3
· Visningar
832
Senast: escodobe
·
G
Övr. Hund :mad: :mad: Vad ska jag hitta på med hundarna?? De behöver verkligen lite aktivering idag, men vädret är ju för trist och jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 337
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Hej vad tycker ni om dne hårda metoden? Hur uppfostrar ni eran hund och är det en stor eller liten hund du har?
2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 866
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp