Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Vissa människor oavsett diagnos eller inte upplever det som riktigt störande när det spelas musik i affärer. Musiken blandas med ljudet...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 485
Senast: Kiwifrukt
·
Kropp & Själ En amerikansk lobbyorganisation stödjer alltså de abortvägrande svenska barnmorskorna i arbetsdomstolen...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
7 003
Kropp & Själ OM jag inte minns fel har vi några tomatallergiker här. (och kanske några med tomatallergiska i närheten) Jag är bara nyfiken på hur...
Svar
6
· Visningar
2 988
Senast: Modig_Korn
·
Äldre Hej, Är det någon som har Samsung Galaxy S7? Funderar på att uppgradera mig från en iphone 5C men har grov beslutsångest........ :cry...
Svar
14
· Visningar
789
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Jag har haft sömnproblem i några år och det blev värre under hösten. Så jag har själv försökt vidta åtgärder för bättre sömn och ett tag...
Svar
16
· Visningar
823
Senast: Magiana
·
Kropp & Själ Jag vet att jag inte är ensam om att ha AS här :) Jag är inte intresserad av andra former inom autismspektrumet utan nu är jag...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 127
Senast: Fenestra
·
Äldre Jag och en kompis funderar på att gå på Ume tatto fest i september. Och vi behöver nånstans att bo.. Har bara varit i Umeå för flera år...
Svar
7
· Visningar
422
Senast: bollen__
·
Fritid Jag har en bild på min förra häst och mig som jag gillar så. Jag hade hästen i 20 år och han betyder väldigt mycket för mig då jag...
2
Svar
26
· Visningar
3 152
Senast: Eni
·
Äldre Efter ett möte igår med en enhetschef så känner jag att jag inte klär mig vuxet! Vi var i samma ålder, men jag kände mig som en tonåring...
6 7 8
Svar
158
· Visningar
8 658
Senast: clusia
·
Äldre Jag, som sällan äter köttrika måltider, har blivit övertalad att köpa en del i en köttlåda. Så nu sitter jag här och undrar vad tusan...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 796
Senast: Vogue
·
Äldre Nu kära bukefalister behöver jag er hjälp. Jag och en vän ska på skyddsläger i Vårgårda i maj och Tånga Hed (där vi brukar bo) är helt...
Svar
5
· Visningar
339
Senast: CarEr
·
Äldre Mycket intressant, Feds höjer alltså styrräntan till 1% och för bara 3 gången sedan 2008 men ekonomer räknar med att den kommer att...
Svar
4
· Visningar
409
Äldre Vad har ni för grill? För- och nackdelar? Om ni skulle köpa en ny, vad för sort och varför? Börjar bli grilltider och vem bättre än...
Svar
13
· Visningar
2 037
Senast: Luff
·
Äldre Tänkte skicka lite saker till mitt fadderbarn, har skrivblock och pennor men vill skicka någon leksak också. Har kollat på...
2
Svar
23
· Visningar
1 416
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Har aldrig haft det förut. Var till VC i fredags för genomgång o påfyllning av recept, nämnde då att jag kanske hade UVI eftersom det...
2
Svar
29
· Visningar
2 238
Senast: vallhund
·
Skola & Jobb Hej! Jag har en fråga om fack, då jag inte kan nått om det. (Var inte med i nått under mitt förra arbete av olika skäl). Hur som helst...
2
Svar
39
· Visningar
1 992
Kropp & Själ Hej Bullen! :angel: Jag är en tjej på 30 år som funderar på att pierca den där snibben i örat som inte är örsnibben. Tror att det kallas...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 395
Senast: Blueberry
·
Äldre ... Eller Vad är det för fel på Sveriges män? Läser att i senaste Sifon skulle 7,1 proc av kvinnorna rösta på SD om det vore val i dag...
18 19 20
Svar
397
· Visningar
13 654
Senast: Luff
·
Äldre Jag har funderat på en sak.:D När jag jobbade i stall i fem år (slutade i höstas), så använde jag ordet "Ombry" väldigt mycket. Inte...
Svar
16
· Visningar
1 816
Senast: Ullmerkott
·
Äldre Jag har köpt ett begagnat akvarium som jag trodde var helt, men inte var det. Akvariet är helt i glas ihopsatt med silicon, även bottnen...
2
Svar
22
· Visningar
2 039
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp