Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Imorgon ska jag göra sushi åt en kompis. Har hört att man kan använda grötris istället för sushiriset.. men vad använder ni för recept?
Svar
2
· Visningar
653
Senast: Pancakes
·
Relationer Hej, Är tillsammans med en man jag älskar, det pirrar, vi har otroligt roligt ihop och han är min bästa vän! Men, han mår väldigt...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 131
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Tracey Ullman :love: (Många av er har säkert sett den senaste dagarna, men kanske inte alla ... Och jag ber moderator om ursäkt, det...
Svar
11
· Visningar
972
Senast: mandalaki
·
Skola & Jobb Jag har fått ett erbjudande om ett extrajobb på ca 20 timmar/vecka under våren. Det är relevant till min utbildning och skulle vara en...
Svar
6
· Visningar
494
Senast: Modest
·
Äldre Ni vet en sådan elektronisk matta som man kopplar till TVn - och som man sedan kan stå och dansa på - vad heter en sådan? Ska köpa in en...
Svar
9
· Visningar
1 386
Senast: Raderad medlem 120709
·
Trädgård & Växter Jag har tagit in min chokladblomma och väckt den. Den växer så det knakar, långa skott som kommer. Min fråga är om den ska klippas? När...
Svar
6
· Visningar
1 193
Senast: Martenix
·
Äldre Jag kommer inte få tillbaka min bil, det stod klart idag. Den kommer lösas in av försäkringsbolaget. Men nu vet jag inte hur jag ska...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 562
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag vet att det går att googla (och har gjort) men vill ha personliga erfarenheter :) Vad vet ni om sömnapné? Hur ofta dör man av det...
Svar
10
· Visningar
1 894
Senast: MM
·
IT & mobiler Jag har problem med mitt internet och efter hundra år av telefonköer och sjuttioelva mail fram och tillbaka, fick jag idag höra att...
2
Svar
20
· Visningar
1 742
Senast: aiquen
·
Relationer Eftersom jag har en livskris deluxe har jag gjort några personlighetstester för att liksom försöka få lite ledning i vad jag ska göra...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
7 501
Senast: Badger
·
  • Låst
Tjatter Ska nog gå och lägga mig snart, har tråkigt i fältkontoret ensam. Edit: Ok, kisse är här men hon snarkar bara just nu :D Särbon är...
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
45 234
Fritid Ska hägna in tomten. Har blivit tipsad om ett färdigt paket där stolparna är 2,2 m och nätet/stängslet 150. Men tyckte priset kändes...
Svar
4
· Visningar
1 518
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Nu är jag ute i väldigt god tid, vet inte om det kommer att ske ens. Dock eftersom det nu är det andra gången i mitt liv jag sitter i...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 062
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Undrar om någon har några bra tips för att orka igenom pollensäsongen? Fick en påminnelse om hur jobbigt det är nu efter en långpromenad...
2
Svar
37
· Visningar
2 399
Senast: ameo
·
Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 582
Senast: Loons
·
Skola & Jobb Som en liten spin-off undrar jag hur policyn på era jobb är när det gäller förhållanden mellan kollegor? Är det uttalat ok/förbjudet...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 029
Senast: Minett
·
H
Relationer Hej, skriver med anonymt nick då detta är lite känsligt. Vi fick en ny kollega för ett tag sedan, våra roller är såna att hon är min...
Svar
14
· Visningar
3 050
Senast: Hemlig21
·
Relationer Hej Buke. Anonymt nick. Av privata skäl. Jag flyttade för några månader sedan till en helt ny stad för att börja ett helt nytt jobb...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 604
Senast: Loons
·
  • Låst
Hemmet Även om jag inte skriver så är det en stort nöje att läsa så jag hoppas ni fortsätter här. :D
Svar
1
· Visningar
525
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Hej alla! Någon som planerar att delta i Vasaloppsveckan 2017? Vilket/vilka lopp och på vilken nivå? Vore kul att veta om man har någon...
2
Svar
31
· Visningar
1 218
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp