Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Om en bostad har tex 1 miljon i pantbrev. Betyder det att säljaren har 1 miljon i lån på bostaden?
Svar
6
· Visningar
897
Senast: MiaMia
·
Äldre Brukar ni skicka tillbaka mycket? Är vissa saker svårare att köpa än andra? Vilka butiker gillar ni?
2 3
Svar
50
· Visningar
2 292
Senast: Saigon
·
Äldre Hur ofta tvättar ni bilen och hur ofta bör man tvätta bilen? Visst bör man tvätta den ganska ofta under vintern pga salt på vägarna...
2
Svar
25
· Visningar
1 455
Senast: Saigon
·
Äldre Jag är så trött på bilar som krånglar och funderar på om jag ska leasa en bil istället. För-/nackdelar med det? Jag har kollat runt en...
2
Svar
20
· Visningar
2 079
Senast: Trissa
·
  • Låst
Hemmet Tråden började bli lite lång så jag fixade en ny! http://objekt.fastighetsbyran.se/Objekt/?source=Hemnet&ObjektId=1172590&images=1 Ja...
103 104 105
Svar
2 088
· Visningar
169 938
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ Var det någon som såg på Maniska samlare igår? Jag brukar sällan kolla på sånna program men den här gången fastnade jag. Framför allt...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
10 725
Senast: avslutat medlemskap
·
Skola & Jobb Någon här som varit utbytesstudent (eller har barn som varit) i USA? Fffa Californien; San Diego, Santa Barbara etc. Men var som helst i...
2
Svar
39
· Visningar
1 679
Senast: lilstar
·
Äldre En av mina närmsta vänner avled för drygt en vecka sedan och vi har nu fått reda på att en donation till en viss organisation uppskattas...
Svar
5
· Visningar
637
Senast: lady_vip
·
Äldre Jag och min kompis planerar att åka iväg på en weekendresa sensommar/höst och behöver tips :D Vi vill betala max 5k var. Det måste...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 429
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Vad behöver man för att lägga en snygg sminkning till vardag och fest? Har ni några bra videos som enkelt förklarar hur man contourar...
Svar
8
· Visningar
657
Senast: Karfitsa
·
Hemmet jag har inbyggda garderober med fasta hyllplan i trä i min lägenhet. Jag skulle vilja sätta in trådbackar som går att dra ut i stället...
Svar
4
· Visningar
897
Senast: Luff
·
Äldre Jag var på synkoll nyligen, och det konstaterades att jag har för starka glas. Man kan visst råka ut för det om man varit inne i en...
Svar
8
· Visningar
2 462
Senast: ekra
·
Tjatter Kolla både galleri o dagens. www.bonton.se
Svar
2
· Visningar
4 823
Senast: yennork
·
Kropp & Själ Jag känner att jag aldrig riktigt får ordning på min hud.. Så jag funderar på om jag kanske borde besöka en dermatolog (eller vad de...
Svar
1
· Visningar
454
Äldre Efter att ha sett en video på hur vissa kycklingar hanterades innan slakt så har jag inte kunnat köpa. Finns det kyckling att köpa som...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 146
Senast: lilstar
·
Äldre Kollad igenom alla skjortor jag äger. ingen uppnår några höga höjder av stil eller passform. Så på onsdag måste jag veta vad som gäller...
Svar
14
· Visningar
825
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Jag får väl börja med att säga att detta är mitt första inlägg i "Vuxen" här på buke :D Jag får ju inse att efter jag varit mer eller...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 669
Senast: Seabaz
·
Kropp & Själ Ibland när jag sitter avslappnad med benen uppdragna, typ när jag slösurfar på datorn, får jag en supermärklig känsla. Som att jag...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Det tar emot att erkänna för mig själv och andra att jag har bekymmer. Jag tänker på mat, kropp och vikt. Ständigt. För 15 år sedan...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 490
Senast: EmmaBovary
·
IT & mobiler Jag har hamnat i ett ekorrhjul när jag ska hjälpa min åldrige far att få ordning på hans iPad... Han fick den för tre år sen - inte...
2
Svar
26
· Visningar
1 406
Senast: Elementary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp