Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

  • Låst
Övr. Barn Nu ska jag ordna ett Babyshower till min gravida kompis. Detta amerikanska fenomen som verkar bli väldigt populärt även här. :idea...
Svar
9
· Visningar
9 675
Senast: vippan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Ville bara dela med mig av en så mysig amningsbild som jag tog på mig och Viktor idag. Han är 15 månader och gillar att ammas titt som...
Svar
11
· Visningar
2 720
Senast: jos
·
  • Låst
Övr. Barn min mamma har ensam vårdnad om mig, men om jag hellre bor hos pappa hur löser man det då? jag fyller 17 senare i år och trivs inte allt...
2
Svar
28
· Visningar
3 128
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter på 1 1/2 år kissar väldigt mycket ..hon dricker också mycket .så det första kommer automatiskt med på kopet . Men vad är...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn ...har min lilla skruttlisa börjat med nu (hon är nästan 7 månader) och sover som en stock... hon somnar på rygg/sidan men rullar över...
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Var det verkligen en "Kalle" som föddes? Eller var namnet ni bestämt inte alls passande? Vad heter era barn, finns det någon speciell...
Svar
14
· Visningar
3 921
Senast: Enya
·
S
  • Låst
Övr. Barn om man är gravid och vill behålla barnet,men är arbetslös och enbart får a kassa vid tillfället,tycker ni att man är helt ego om man...
Svar
8
· Visningar
1 031
Senast: Smulu
·
E
  • Låst
Övr. Barn ... med två busungar!! Jag klättrar på väggarna... jag vill UUUTTT till stallet och dessa barn driver sin mor till vanvett. Och...
Svar
14
· Visningar
1 241
Senast: MissX
·
A
  • Låst
Övr. Barn :) Klockan 5 i morse fick min Syster sina första värkar... och fördrygt 2 timmar sedan så åkte hon till förlossningen. Mamma som är...
Svar
14
· Visningar
1 117
Senast: Athina
·
S
  • Låst
Övr. Barn jag är svullen i magen,rundare om magen är kissnödig ganska ofta,kan det vara tecken på en ev grav? jag har testat mej för...
Svar
3
· Visningar
869
B
  • Låst
Övr. Barn Vad för föräldrar bakom de ungdomar som bara åker ner till stan för att slåss? Varför beter de sig så här illa och vad har gått snett...
Svar
12
· Visningar
1 433
Senast: corona
·
W
  • Låst
Övr. Barn Ända sen jag fick bekräftat att jag var gravid med grav.test så har jag varit i typ.. chock eller trans och inte förstått eller kunnat...
Svar
4
· Visningar
1 070
Senast: amalia
·
C
  • Låst
Övr. Barn Min bebbe på 3,5 månader helammas och det går jättebra. Han gillar dock inte flaska, så min man kan inte mata honom om jag skulle vara...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nu varit ledig i 5 veckor från mitt heltidslönearbete. Men jag anser mig inte ha haft semester. Innan barnen var semester en...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
16 480
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Min sambo har myntat ett nytt utryck! I hans bekanstskapskrets har det bara fötts Mmmmbarn. Det är sådana bebisar 0-6 månader som...
2
Svar
20
· Visningar
1 872
Senast: alazzi
·
  • Låst
Övr. Barn Det finns en tråd om en elak 3 åring och där sas det; - det är treårs trotsen, den går över. Men min lill kille på 1 ½ då? Ska han...
2
Svar
39
· Visningar
2 799
Senast: Inte_Ung
·
  • Låst
Övr. Barn Min aldsta (12 1/2) kom nyss in i koket dar jag satt och surfade med blod rinnandes runt oga, nasa och kind. Med tarfyllda ogon berattar...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Läste i morgonens DN att ett föräldrapar i Nacka var väldigt upprörda över att deras förskola numera kräver att föräldrarna själva ska...
Svar
14
· Visningar
2 465
Senast: amalia
·
  • Låst
Övr. Barn Är särbo med världens bästa kille sedan 1½ år tillbaka, han har två 13-åringar (tvillingar) som han har vårdnaden om varannan vecka...
Svar
11
· Visningar
1 557
Senast: slice
·
H
  • Låst
Övr. Barn Hade duschat, bytte om, skulle gå och borsta håret . . Då rann det till så det blev en ganska stor färglös fläck i trosorna :o Det...
Svar
11
· Visningar
3 037
Senast: Jillybean
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp