Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har blivit rädd, igen, efter att ha flygit av hästen och brutit armen när jag var ute i skogen. Så att rida ut, skrämmer mig...
Svar
19
· Visningar
2 067
Senast: Liten
·
Hästmänniskan Vi har hästar på lösdrift och då måste man ju ha vindskydd. Men under betessäsong krävs ju inget skydd. Dock hittar jag ingenstans vilka...
2
Svar
33
· Visningar
13 390
Senast: iNHALE
·
T
Hästmänniskan Vet inte om tråden hamnat rätt. Annars kan en mod gärna flytta den =) ----------------- Det är en familj som har en häst i samma...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 525
Senast: Crash
·
Hästmänniskan Hej! Vi är fyra stycken från stallet som ska åka iväg med våra islandshästar och rida runt Skagern i sommar! Det ska bli jätteroligt...
Svar
8
· Visningar
1 573
Senast: Speedway
·
Hästmänniskan Finns det någon facklitteratur inom hästsport som talbok? Och hur hittar jag dem?
Svar
6
· Visningar
1 029
L
Hästmänniskan :) Funderar på att inom något år skaffa häst, både jag och min mamma. Vi ska nu till sommarn flytta till Landet. jag har då funderat om...
Svar
9
· Visningar
1 418
Senast: lady_vip
·
Hästmänniskan Med inspiration från bajsskylts-tråden undrar jag hur ni gör när ni är ute och rider och hästen bajsar på vägen. Låter ni det ligga...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 184
Senast: iNHALE
·
E
Hästmänniskan Hej Hej! Jag hoppas på egen häst snart, så jag har några frågor! :confused: :bump: Jag är 14 (född 96) och 168 lång, och jag väger ung...
Svar
8
· Visningar
2 467
Senast: IngelaH
·
M
Hästmänniskan Ska börja där till hösten inriktning hästhållning :) Någon som har erfarenheter av Uddetorp? Ska också ta med hästen, vart har ni eran...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 102
Hästmänniskan Säljs påsksmällare längre? (ska det stå i rubriken) Jag brukar ta in mina hästar påskafton då jag har dem i anslutning till ett...
Svar
6
· Visningar
1 091
Senast: KungTulle
·
C
Hästmänniskan om denna tråd ligger fel så får den gärna flyttas :) jag har bestämt mig för att sälja min häst, då jag ser det som att vi tillsammans...
Svar
5
· Visningar
1 084
Senast: Ponylove
·
Hästmänniskan Jag har ett problem som nu börjar bli stort. Jag fick dålig ekonomi och var tvungen att sälja mitt varmblod som jag köpte 2010. Då...
Svar
19
· Visningar
2 871
Senast: Sammet
·
Hästmänniskan Hej! Jag är intresserad av en häst som står i Spanien. Men problemet är dels att jag inte vet ur mycket det kostar att frakta hem...
Svar
2
· Visningar
1 230
Senast: bouclé
·
Hästmänniskan Behöver lite olika infallsvinklar. Kan ni hjälpa mig? Jag har min gamla häst (nordsvensk) ute på foder, men nu kan de inte ha henne...
Svar
9
· Visningar
1 426
Senast: Kiwifrukt
·
B
Hästmänniskan Jag ska försöka göra en lång historia kort. Jag köpte min första häst för snart 4 år sedan. Jag hade innan ridit på ridskola typ 10...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 860
Senast: Lobelia
·
M
Hästmänniskan Vad använder ni för strö, varför har ni valt det och ungefärlig månadskostnad?
Svar
17
· Visningar
1 874
Senast: pulkaskurk
·
C
Hästmänniskan Hej! Fins det någon här som har koll på hur mycket göding det går åt per tunnland för bästa resultat?? :confused: Har försökt hitta...
Svar
17
· Visningar
13 340
Senast: ginnies
·
Hästmänniskan Min situation: Har ett fint sto i 16.års åldern som jag vill tävla med. Jag är själv 16 och är rätt girig av mig. Hon står nu i ett...
Svar
7
· Visningar
2 470
S
Hästmänniskan Tänkte att ni skulle få hjälpa mig med en sak, alla ni allvetare här inne... Jag har min ponny hos en "fodervärd", de sköter honom alla...
2 3
Svar
59
· Visningar
12 370
B
Hästmänniskan Ni som har haft hästen på vidareutbildning/tillridning hos andra människor, hur är era erfarenheter av detta? Var ni nöjda när ni fick...
Svar
16
· Visningar
3 178

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp