Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Ja det får låta hur larvigt som helst men men.. Jag hoppade igår en klubb hoppning på 40 cm (Jag är ganska ny på det så ja.. ) men...
Svar
15
· Visningar
5 250
Senast: Lilla_Jag
·
Hästmänniskan Ska anmäla våran 4-åriga ponny till kvalitets till hösten men har många frågor.. Proppen har inte kommit ut ännu och jag undrar...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: stormwind
·
Hästmänniskan Ska lämna iväg min häst på foder till hösten. Det är en bekant/vän till mig som ska ha hästen. Men det är inte förens till hösten...
2
Svar
20
· Visningar
2 301
Senast: Kiwifrukt
·
Hästmänniskan Inatt hade vi inbrott i stallet IGEN där min häst står uppstallad, en ridskola som ligger i utkanten av stan. Dem tog sig in genom en...
2
Svar
36
· Visningar
4 568
Senast: Lurv
·
C
Hästmänniskan För ca 2 månader sedan köpte jag en häst av en hästhandlare. Jag visste inte innan jag provred att säljaren var en hästhandlare(annars...
Svar
14
· Visningar
2 531
Senast: angelwings
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 573
M
Hästmänniskan Ja som rubriken säger...Barn i stallet,är det ok? Vi har en flicka som är 11 år i stallet sedan en tid tillbaka,och problem har...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
9 348
Senast: Madicken
·
P
Hästmänniskan Vad tittar ni på när ni ska köpa oinriden unghäst eller föl? Exteriör, föräldrar, ev. stam är väl självklart att man tittar på, men...
Svar
18
· Visningar
3 091
Senast: Fiorano
·
Hästmänniskan Har kollat på en 1 årig hästutbildning på Ålands naturbruksskola, men nu verkar de lagt ner den??? Den gick varannat år och skulle...
Svar
4
· Visningar
1 272
Senast: _eeky_
·
M
Hästmänniskan Varför valde ni lösdrift? Varför valde ni boxplats? Hur tänker ni kring detta. Jag lutar mer åt stallplats med box när det är dax men...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
17 078
Senast: MamaJustify
·
L
Hästmänniskan Hallå, Är intresserad av att hitta föreläsningar i Sverige om hästar. Gärna beteendevetenskapliga. Har letat länkar men hittar inget...
Svar
2
· Visningar
816
Senast: Laban
·
B
Hästmänniskan Ibörjan på nästa vecka ska min förhoppningsvis nya häst besiktigas och jag känner ingenting. Går den igenom är det väl roligt, och gör...
Svar
3
· Visningar
1 645
Senast: Sickan
·
W
Hästmänniskan Vet inte om den här är på rätt ställe men om den inte är de så vore de toppen om någon kunde flytta den? :) Hej. Behöver skriva av mig...
Svar
10
· Visningar
2 855
Senast: a1agnlju
·
Hästmänniskan Jag har sökt mycket i forumet men hittar bara trådar om det är lämpligast med spruta eller bult. I mitt fall har jag bestämt mig för...
2
Svar
30
· Visningar
4 149
Senast: Genesis
·
P
Hästmänniskan Hej! Vi ska köpa staket till en hage, som ska användas i en vecka. Vi undrar då ifall man behöver el i staketet eller inte? Alltså...
Svar
17
· Visningar
2 257
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jo hej! Det är så att jag fick mig en tankeställare förra veckan på min medryttarhäst i en liten olycka. OM det skulle gått värre o...
Svar
4
· Visningar
1 332
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Jag har fått min livs chans men jag tvekar. Har fått en elevplats hos en hoppryttare i Skåne och kommer få det mesta när det gäller till...
Svar
16
· Visningar
1 981
Senast: Bylund
·
Hästmänniskan Nu är ju terminen snart slut, och jag och en vän i min grupp vill ge en present till vår lärare. Vi har båda ridit för henne i ca10 år...
Svar
9
· Visningar
7 293
Senast: Ketrawzc
·
Hästmänniskan är det någon som importerat en andalusier pre och haft erfarenheten att hästen förändrats av miljöombytet när den kommit till sverige...
Svar
4
· Visningar
2 031
Senast: KungTulle
·
Hästmänniskan Vad motsvarar Svensk Ridlärare I (SRL I) enligt det "gamla" systemet? RIK 0 ?
Svar
0
· Visningar
657
Senast: gurkisch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp