Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
Träning Jag har ett litet jobbigt problem med mitt sto. Hon är 8 år i år dessvärre är hon nog inte mer än 3 år i skallen. Hon är världens...
Svar
10
· Visningar
1 003
Träning Jag har en fd. kallblodstravare som jag har haft i fyra år, han är 17 år nu och jag har stall hemma på gården, men grejjen är den att...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Ponnytant
·
H
Träning Förlåt om det redan finns en sån här tråd, jag hittade ingen iallafall... Men jag såg ett varmblod till salu, som var "gångarts...
Svar
18
· Visningar
1 240
Senast: cili
·
D
  • Låst
Träning Jag är medryttare på en varmblodstravare på 7 år. Han har dålig ryggmuskulatur och vill därför gärna ha tips på bra övningar för att...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: IngelaH
·
S
Träning Jag har nu gått från min gamla hetsiga travare till en välskolad halvblodsvalack. Jag blev helt förvånad över vilken skillnad det blev...
Svar
7
· Visningar
1 238
Senast: Ponnytant
·
B
Träning Nu kommer äntligen en liten glad tråd här :) Idag har jag gått ca 4,5 km med min sköthäst, runt hela byn. Det var jätteroligt för att...
2
Svar
22
· Visningar
2 839
Senast: rachan
·
D
Träning Vad har ni för erfarenheter av att ha kanin tillsammans med häst i en box?
3 4 5
Svar
91
· Visningar
9 923
Senast: AnnikaS
·
Träning min häst kommer att bli ensam från den 8 februari då jag på grund av olika omständigheter måste göra mig av med min sällskapsponny...
2
Svar
36
· Visningar
2 202
Senast: jassica
·
Träning Halloo . :) Min ponny är väldigt framtung ju kortare tyglar man har, på andra sidan får tyglarna ändå inte glappa, så jag undrar om...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: Ponnytant
·
Träning Så, nu ska alla ni som har era hästar i rastgårdar (för 40X 60 är ingen hage, det är en rastgård) få svara på en fråga. När fick er...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 697
Senast: Tinuri
·
N
Träning Vet inte om denna tråd hamnar rätt... Men iaf. såhär är det, jag och en kompis har våra hästar i samma stall. Litet privatstall med bara...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
13 356
Senast: ebba85
·
S
Träning Fler än jag har väl / Är väl Med om blöta hästar. Just precis den dagen man har bestämt sig för en lång uteritt är hästen så blöt den...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Lina_kj
·
B
Träning Min sköthäst är ganska svår stoppad. Alltså, svårt att få stopp på henne. Har ni några tips förutom att luta sig bakåt? ^^ Skulle vara...
Svar
10
· Visningar
1 107
Senast: Sanna_vbg
·
J
  • Låst
Träning Hade vet hemma igår för vaccinering och då passade jag på att fråga vad han tyckte om hull och muskelatur. Han tyckte bak och rygg...
Svar
3
· Visningar
776
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Träning Hur lägger man upp bilder? Hittar ingen tråd ): vill lägga upp bild, inte länk till bilden... snälla svara, sen kan nån radera denna...
Svar
1
· Visningar
671
Senast: IngelaH
·
Träning Idag då jag kollade/kände igenom Lillan så la jag märke till att hon var rundare (mer musklad) på bakdelens ena sidan. och började...
Svar
19
· Visningar
2 099
Senast: isa__
·
Träning Jag har en liten shettis som är 1,5 år. Han är tränsvan och lätthanterlig på alla vis. Jag är angelägen om att göra rätt när jag ska...
Svar
2
· Visningar
670
Senast: millus
·
Träning Många tror att bara för att de har en äldre häst, så bockar den aldrig eller gör en fluga förnär. Det är uppåt väggarna galet fel. Inne...
2
Svar
29
· Visningar
2 374
Senast: lil-sis
·
P
Träning När kan man börja löshoppa en unghäst?
Svar
2
· Visningar
954
Senast: LaMaya
·
J
Träning Min häst är en sådan häst som behöver ridning och motion helst dagligen för att fungera normalt och trivas med livet. Genom motionen...
Svar
10
· Visningar
1 831
Senast: j3nnif3r
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp