Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Hästhantering Hej. Jag skulle gärna vilja ha lite tips på bra ledarskapsövningar som man kan träna med sin häst. Vet inte om det redan finns en...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 971
H
Hästhantering Hej Vad vackert det är uten, men vad kallt det är ute, här gäller det verkligen att ta på sig så att man inte fryser. Idag är det -16...
2
Svar
20
· Visningar
1 895
Senast: Heira
·
Hästhantering Den första februari ska jag byra stall.:rofl: (till ett med ridhus:angel: :love: ) men det jag undrar är hur länge man ska vänta med...
Svar
7
· Visningar
1 979
Senast: nullo-modo
·
Hästhantering Jag vet inte om jag har lagt tråden rätt, annars så får ni flytta på den=) Jag undrar hur viktigt det är för föl att gå med precis...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: putte
·
Hästhantering Vet inte om den här tråden hamnar rätt men prövar. Jag satt på youtube och kollade på JF Pignon och klickade mig vidare och hittade...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
8 701
Senast: Satterstina
·
J
Hästhantering Har tagit upp problemet förut men nu när jag provat det mesta valde jag att göra en ny tråd. Har en äldre varmblodsvalack som är...
2
Svar
27
· Visningar
2 047
Senast: mahlmt
·
A
Hästhantering Jag vet inte riktigt var denna tråd passar in så moderator får flytta till lämpligt forum om det inte funkar här... Jag har sökt på...
2
Svar
29
· Visningar
2 478
Senast: anni0001
·
Hästhantering tänkte bli ett litet tillbud i mangen igår. finns en hingst i stallet, godkänd för avel. han används som läromästare till sin unga...
Svar
11
· Visningar
1 486
Senast: Teilani
·
K
Hästhantering Vi har en liten tvist i mitt stall om hur man ska fästa grimskaft med panikhake(transportgrimskaft) i stallgången. Jag hävdar att man...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 942
Senast: Muninn
·
F
  • Låst
Hästhantering hej jag är en tjej som ska få sin första ponny!:D jag är ca 150 cm lång och väger ca 39 kg jag har provridit en pony på 136 cm i...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Har min sex månaders fölunge på lösdrift (inackorderad). Börjar fundera på om jag ska ta hem honom på grund av kylan. Här är det -10 och...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: kenneth
·
N
Hästhantering :) Hur gör ni, och vart hittar ni alla, saker/utrustning till era stora (välväxta hästar).. Har en halvblodsvalack, som är stor på...
2
Svar
25
· Visningar
3 857
Senast: mul
·
Hästhantering Jag har en fundering o vill gärna höra hur ni skulle ha gjort,, Mina två hästar en tinker på 6 år och en paint på 1,5 år går i dag i...
Svar
9
· Visningar
1 406
Senast: ernst
·
L
Hästhantering Hejsan alla hästmänniskor. Har suttit och bläddrat lite här inne på Bukefalos och letat efter nåt som stämmer in på mig o mitt...
2
Svar
23
· Visningar
4 146
Senast: Elma_vip
·
S
Hästhantering Rider regelbundet ett väldigt trevligt men krävande sto. Hon är väldigt dominant men samtidigt mycket väluppfostrad och har således...
Svar
7
· Visningar
949
Senast: simzon
·
Hästhantering (Jag syftar på arbetet med en väldigt avtrubbad häst som har stängt av alla försök till kommunikation med människa.) Jag har läst en hel...
Svar
7
· Visningar
1 030
Senast: skuggi
·
R
Hästhantering jag har ett litet "problem" hemma som jag tänkte att det kanske var någon här som kunde hjälpa mej med (hoppas).. har ett litet...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: sissu
·
Hästhantering Ja, när räknar ni en häst som vass och vad betyder det ordet enligt er?
Svar
10
· Visningar
1 752
Senast: Cizma
·
Hästhantering Vi har fått ett problem i stallet. Vi är fyra hästägare varav jag är en av dessa och det är också min familjs stall. En av...
Svar
6
· Visningar
1 137
Senast: Rolle
·
Hästhantering jag är inte säker på om denna tråden ska vara här eller på gnägg,men om den ligger fel kanske en snäll moderator kan flytta den?:)...
Svar
2
· Visningar
937
Senast: Pernilla_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp