Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Nåja, har redan "sålt" det men funderar lite över skrothandel och dess aktörer.... Hämtades för ca 1,5 månad sen. Borde vara runt 2,5...
Svar
6
· Visningar
983
Senast: avslutat medlemskap
·
Äldre Vad har ni för tips på en ögonskugga som är RIKTIGT svart, alltså inte blir grå på ögat, och som helst inte krävs 50 lager som ramlar...
2
Svar
26
· Visningar
4 129
Senast: NotlikeI
·
Äldre Jag fyller jämt snart och skulle nog faktiskt vilja fira det. Men jag vet inte hur. Jag vet inte hur man ordnar en fest och vad pratar...
Svar
10
· Visningar
1 563
B
Äldre Min kille går runt och pruttar hela tiden (eller ja när vi är ensamma inte ute bland folk) och jag tycker det är asäckligt och förstår...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
12 657
Äldre Efter att ha kört runt i en svindyr Volvo 760 har jag insett att min ekonomi inte gillar dyra Volvos:p Så nu spanar jag efter tips och...
Svar
8
· Visningar
1 344
Äldre Min pappa fyller 46 nu i oktober och jag undrar om ni har några tips på vad man kan köpa. :) Vi brukar ge han någon bok eller...
Svar
6
· Visningar
1 045
Senast: Nixehen
·
Äldre Enligt ryktet så säljer tydligen en av våra lokala krogar till underåriga. (Såg ryktet på facebook) Enligt samma källa så ska det...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: Sol
·
Äldre Frågan står egentligen i rubriken... Generatorn är troligtvis trasig och jag måste ta bilen tio mil till pojkvännen. Batteriet är...
Svar
9
· Visningar
2 699
Senast: Myzan87
·
Äldre [EDIT på Anv begäran av moderatorn] Några fler som ska med? 21 september. Samling 10.00 vid Halna bygdegård. Skjuts kan ordnas från...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 787
Äldre Det går inte att stänga av kameraljudet på telefonen, men går det att ladda ner någon app eller liknande? Någon som vet hur man får...
Svar
10
· Visningar
9 085
Senast: JeayL
·
Äldre Vi ska flytta och har således beställt flyttstädning. I instruktionerna inför städningen står bl a att om man vill ha städat...
Svar
6
· Visningar
1 203
Senast: Líf
·
Äldre I år lyckades jag ta fram chilipeppar som är nästan olidligt stark :wtf: men jättegod och det ska få bli årets julklappar till Folk Som...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Ninnurur
·
Äldre Detta handlar om att förverkliga sina drömma. Om att definiera sina mål och ta sig dit. Det verkar ju självklart att om man inte har mål...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 616
Senast: martha
·
Äldre Jag och sambon ska bjuda hem några vänner på middag och tänkte då servera småplock med olika skaldjur till förrätt samt helstekt vilt...
2
Svar
28
· Visningar
8 895
Senast: fryckan
·
Äldre (Jag har googlat, men är svinsjuk och orkade inte kolla mer än de första länkarna, vilket inte gav mig så mycket. Bear with me.) Jag...
2
Svar
21
· Visningar
3 597
Senast: Riley
·
Äldre Okej. Jag beställde tre plagg från en butik vi kan kalla Chong av skandinavien (en underklädesbutik)... Jag valde faktura som betalsätt...
Svar
3
· Visningar
1 273
Senast: Emtherlia
·
Äldre Om jag och en kompis ska ner till Tyskland och handla sprit, hur mycket får vi ha med oss? Räkna högt på att vi tillsammans väger 150kg...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Seabaz
·
Äldre Jag åker till England om lite mer än tre veckor. Stannar i en vecka. Har börjat knapra Tetralysal igen och fick även Divisun utskrivet...
2
Svar
36
· Visningar
4 756
Senast: Centaur
·
Äldre Om jag från ett norskt mobilnummer skickar ett SMS till ett annat norskt mobilnummer när jag befinner mig i Sverige - måste jag då lägga...
Svar
5
· Visningar
1 443
Senast: Hedinn
·
Äldre I år pågår bokmässan i Göteborg 26-29 september. Ska ni dit? Jag är där fredag - söndag, mestadels i Formas monter, kom gärna förbi och...
Svar
11
· Visningar
1 082

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp