Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

E
Ekonomi & Juridik Jag ska hyra ut min häst en kortare period och tänkte skriva avtalet själv (utifrån andra liknande avtal, då jag ska tillägga mycket mer...
Svar
18
· Visningar
2 410
Senast: Masse
·
Ekonomi & Juridik för att jag skryter för er på Buke om vilken bra fodervärd jag har till min gamling. Såhär är det. Jag lånade ut en av mina hästar på...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
41 943
Senast: majjijann
·
Ekonomi & Juridik I flera trådar här handlar om kontrakt frågor. Så jag undrar är det bara jag som har haft min häst inackorderad på fyra olika ställen...
2
Svar
20
· Visningar
2 981
Senast: Korven
·
Ekonomi & Juridik Har haft den i en vecka nu men inget har hänt? Utrymmet är fuktigt så det är ingen bristvara :p Har slängt isntruktionerna men man...
Svar
3
· Visningar
2 318
Senast: Chili
·
Ekonomi & Juridik Någon som har tips och ideér på hur och vart man ska marknadsföra sig för att locka ridturister från Europa?
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Marna
·
K
Ekonomi & Juridik jag ska låna ut min häst under ett år och funderar på om man verkligen behöver skicka med hästens utrustning? täcken grimmor träns och...
2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Raderad medlem 94602
·
Ekonomi & Juridik Ni som sköter er egen bokföring, hur går ni till väga? Gör ni det via ett program (isf vilket?) eller "manuellt"? Gör ni...
Svar
17
· Visningar
2 177
Senast: vildros
·
S
Ekonomi & Juridik Har två hyresvärdar som jag har problem med. Det är två kusiner som har sina två 2 år gamla unghästar inhyrda hos mig och de vill varken...
4 5 6
Svar
116
· Visningar
12 517
Senast: Stenmagi
·
A
Ekonomi & Juridik Hoppas att jag lagt denna tråd rätt?!:o Är i planerna att köpa en till häst. Har tittat mycket på hästannonser och hittat en karl i...
Svar
8
· Visningar
1 568
Senast: NilaD
·
A
Ekonomi & Juridik Hejsan! Har ett eller två ettåriga ston som ev kommer på bete i sommar ihop med min egen ettåring. Nu undrar jag bara hur jag ska...
Svar
2
· Visningar
1 338
Senast: Dandylinn
·
P
Ekonomi & Juridik Hejsan alla hästtokiga :) Nu har jag letat ett tag men inte hittat den tråden som jag vill ha svar/diskussioner angående..(iaf inte...
2
Svar
38
· Visningar
3 830
Senast: kvotenur
·
Ekonomi & Juridik Ja, ni ser ju rubriken. Jag har letat efter första egna foderhästen under ett par månaders tid, men inte hittat något intressant. Jag...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 490
Senast: Comatose
·
Ekonomi & Juridik Hej! Står i ett stall där flesta dels av boxväggarna är kalkade. I helgen kommer en ny inackordering och hästarna som haft boxarna...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Flaekja
·
Ekonomi & Juridik Ett par frågor till er som har eller har haft gård med verksamhet på (t.ex. inackorderingar eller hyrt ut lägenhet)... När ni köpte...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 599
Senast: Inte_Ung
·
Ekonomi & Juridik Nu har jag suttit och läst en del i trådarna som handlar om turridning och dom flesta ställena verkar vara anpassade för rena nybörjare...
2
Svar
20
· Visningar
2 347
Senast: Piffpuffen
·
Ekonomi & Juridik (Hoppas tråden ligger rätt) Jag undrar vad era hovslagare har för bokningsrutiner. Min egen har ett system, som jag själv tycker är...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 186
Senast: Inka-90
·
E
Ekonomi & Juridik Hej! Jag och min familj ska bygga en ligghall och vi vet nog det mesta om reglerna mm. Har funderat på att köpa färdig ligghall men det...
Svar
1
· Visningar
1 041
Senast: lady_vip
·
K
Ekonomi & Juridik Jag har ett stall och hyr ut några boxblatser. Jag har mycket bra hyresgäster och vill igentligen inte bli av med någon, men jag börjar...
Svar
10
· Visningar
1 325
Senast: Linda80
·
Ekonomi & Juridik Ja jag har nu hittat en häst som jag vill köpa :D . Ska göra besiktning på klinik, men är inte helt säker på om jag ska göra en röntgen...
Svar
12
· Visningar
1 231
Senast: syster_yster
·
E
Ekonomi & Juridik Jag är i stora skrivartagen just nu och har idéer till tusen - MEN... Jag behöver lite hjälp! Nu ska jag försöka skriva detta utan...
Svar
4
· Visningar
999
Senast: lillbollen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp